Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

fredag 31. mai 2013

Sommerhelg, rosa og lintøyskap!

Så heldige vi er :)
Sola skinner fra klar himmel, det er grønt, varmt,
ja fantastisk sommervær ute!
Jeg og pjokken har trukket innendørs litt,
godt med litt fri fra solen etter en lang dag i barnehagen.


Ser ut som rosafargen har funnet sin plass for sommeren ;)
Herlig med litt farge blandt alt det hvite.
Fatet er fra Loppis, så klart...
gjør seg fint med rosa pynt på :)


Dette har vært nok en fin uke.
Har fått gjort litt av hvert, plantet i krukker,
malt skap, ryddet, grillet, jobbet og trent ;)
Ikveld skal jeg til en venninne,
gleder meg til te og skravling med de beste!


Siden jeg har ommøblert litt, fant jeg en unnskyldning
for å kjøpe en fin Hortensia.
Måtte jo ha noe nytt også i alt det gamle ;)


Her er det da, Lintøyskapet mitt!!!
Å så glad jeg ble det mamma ringte å så jeg kunne få det :)
Skapet kommer fra farfarhuset.
Godt jeg hadde grunning og maling hjemme.
2 strøk grunning, og 3 med maling....voila ;)



Nytt skilt også forresten...


Sånn ble det altså når Ikea hylla forsvant.
Må si at jeg bare Elsker forandringen!!!!

Ønsker alle som titter innom en super helg :)
Klem Mirjam

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrulig godt med sol og varme men godt å trekke inn litt og:)så nydelig skap du har fått,det var virkelig nydelig!

Ønsker deg ei god helg!
Klem fra Lillian

Hjem & Glede sa...

Å det ble FIIINT snuppa!
Og nydelig med Råååsa da....hi,hi.
Kos deg i kveld skjønne.
God helg.

Smil og god klem C.

Anonym sa...

Det ble bare utrolig nydelig:)
Jeg elsker jo disse gamle møbler, så dette var helt meg:)
Høres ut som en herlig dga, bare å nyte go-været:)
Klem Merete

Silje Marie_OtheliesHjem sa...

Herlig skap du hadde fatt;););) Slitan!
Nyt skapet og den siste maikvelden;)
Klemmer;)

Gårdsjenta sa...

For et nydelig skap! Skjønner du var lykkelig over å få det ja :)

Hos Jorunn sa...

Gratulerer så mye med skapet, det var virkelig nyyyydelig!!! Det ser så koselig ut hos deg, fin farge på sofa og puter:)

Ha en flott helg, klem fra Jorunn

Sommerhuset i bakken sa...

Åh, så flott skapet ble i hvitt ;-) Nå ble jeg enda mer i tvil om skapet mitt.... Men har iallefall bestemt meg for at jeg ikke skal selge det. Sååå....da får vi bare se om det blir hvitt etterhvert....hi...hi...

Nyt kvelden!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...