Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

onsdag 13. januar 2016

Kløe i malehånda ;)

For et år siden hadde jeg så mye å gjøre med maling og tapetsering
i huset at jeg knapt fikk dagene til å strekke til...
Nå er det også som regel noe å gjøre,
men det er mer hverdagslige ting.
Så da kommer lysten til å dille og pusle tilbake igjen :)
 
 
Jeg er heller ikke av typen som klarer å sitte stille så lenge,
det er alltid noe jeg har lyst til å gjøre, eller noe som må gjøres.
 
 
Skapet i mellomgangen har jeg hatt lyst til å male en stund.
Jeg synes det ble for mye hvitt rett og slett.
Så da var det bare å bestemme seg for farge og sette i gang!

 
Valget falt på matt Gustaviansk blå.
Jeg malte bilderammene i samme farge.
Må si jeg ble kjempefornøyd med forandringen!
 
 
Tapeten i mellomgangen er fra Borås tapeter,
og flisene i yttergangen er fra Historiske fliser.
Jeg er blitt veldig glad i fargene,
og mønsteret på begge deler.

 
Da er det vel igrunn bare å bestemme seg for hva som blir neste prosjekt ;)
 
Fin dag ønskes deg!
Klem Mirjam
 


8 kommentarer:

Silje Marie_OtheliesHjem sa...

Så nydelig hos deg;)
Selv har jeg den tapeten og den er bare så fin!
Passer supert sammen med malte møbler i gustaviansk blå<3
Fine dagen til deg!
Klem Silje Marie

loftkroken sa...

Veldig fint Mirjam ♥ Utrolig at dette er i et nytt hus, dere har virkelig fått det fint :)) Likte blåfargen :))))

Klem Bente

Christina Mari sa...

Veldig fint!
Kjempe fin blåfarge.
Gleder meg til å male mer jeg også.
Ha en fin dag,søta.
Klem Christina

Lisbeth sa...

Det er en flott blåfarge! Passet fint i gangen hos deg :)

Unknown sa...

Jeg tenkte nei- ikke mal skapet, men så ble det jo så fint :) Nå ble det en flott helhet på alt. Godt valg, igjen :)

Ha en fin dag

Klemmer fra Monica

Bente sa...

Helt nydelig hos deg. Elsker den blåfargen. Skapet ble flott.
Ha ei finfin helg

Underberget sa...

Så fint det ble :-)) Enig at det kan bli mye hvitt og da kan man gjøre supre forandringer med litt maling. God ide å male billedrammene også! Ha en strålende fin helg!
Klem fra Berit

hildur_2 sa...

Veldig koselig hos deg �� Masse inspirasjon å hente her �� Ha en fin dag ��

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...