Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

lørdag 25. mars 2017

Vår og energi-boost!

Sol og varmegrader gjør noe med både kroppen og humøret :)
Jeg får i alle fall mer energi på denne årstiden,
og lysten til å gjøre noe kreativt bobler inni meg!


I loftstua har vi hatt fargen bomull på veggene, 
det er den samme fargen som er på listene.
Jeg har ikke trivdes med det, det blir for monotont for meg.
Så nå temmelig nøyaktig 2 år etter innflytting,
har jeg malt veggene igjen.
Valget falt på Skumring, en lun og behagelig gråtone.


Når den rette fargen var kommet på veggene, 
kunne jeg endelig få hengt opp dette koselige bildet.
Jeg kjøpte det av far til en venninne,
han hadde opprydding ;)
Bra for meg, for det passet jo perfekt inn.


Lampen i hjørnet har jeg laget selv.
Jeg limte masse heklebrikker på en stor ballong.
Enkel og rimelig måte å få en lampe på ;)


Tulipaner i friske farger er herlig å se på,
og vasen trenger ikke være annet enn et Norgesglass!


Stolene er etter min farmor og farfar, 
i de har jeg sittet mang en gang i kakeselskap hos de når de levde.
Koselig at de kan brukes her hos oss,
i huset rett ved siden av der de sto før ;)

Ønsker deg en fortsatt fin vårhelg!

Klem Mirjam

3 kommentarer:

Christina Mari sa...

Så fint med ny farge på veggen.
Flink du er.
Ha en fin søndag.
Klem Christina

Janne sa...

Takk for kjempefin blogg :)

Bàn cầu một khối sa...

Xin cám ơn! Mời ghé showroom chúng tôi để xem combo mới nhất nhé:
Mua sản phẩm Bồn cầu điện tử Viglacera V90 chính hãng giá rẻ cho bạn tại Bùi Minh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...