Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

onsdag 1. mai 2013

Our kitchen today ;)

1.mai og sola har skint hele dagen!
Rett og slett herlig :)
Tok noen bilder fra kjøkkenet,
er ikke så ofte jeg viser bilder herfra.
Vet liksom ikke helt hva jeg skal knipse;)
Er jo ikke akkurat drømmekjøkkenet..hihi.
Man får det man leier...her er i alle fall
et lite innblikk!


Liker så godt å oppbevare ting i fine glass!
Gjør seg godt som vinduspynt også :)


Noen flasker fra Ikea står også i vinduet,
vi bruker de til vann, saft eller juice ;)
Har malt tavlemaling på den ene,
så kan mann lett skrive på hva som er oppi!


Kjøkkenbenksettet mitt er fra Nille,
litt finere enn Zalo flaska synes nå jeg ;)


Ønsker meg flere tallerkenhyller altså!
Når jeg etterhvert får nytt hus, har jeg jo plass til flere også ;)
Kan brukes til så mye, og i så mange forskjellige rom!


En dæsj av rosa :)
Minner om sommer og sol synes jeg.


Det var det ;)

Håper det har vært en fin 1.mai for deg som titter innom!
Nyt kvelden også!

Klem Mirjam


7 kommentarer:

Anonym sa...

Så kjempe koselig kjøkken du har:)
Likte det kjempe godt jeg og tallerkenhyllen din er nydelig:)
Ønsker deg en herlig Mai måned
Klem Merete

Unknown sa...

Så koselig du har det, og det settet fra Nille var jo kjempe søtt! :) Mange kjekke løsninger og ideer hos deg! :)

Ha ei flott uke! :)

Mai klem fra Evy

Ingridstua sa...

Så koselig du har det!

liven sa...

Så koselig du har det i kjøkkenet ditt1

Ha en fin torsdag :)

Unknown sa...

Er så flott å ha ting på glass :) du har det så fint og får det til ! For aldri for mage Norges glass.

Ønsker deg en herlig dag

Nyt dagen klem fra Monica

Hjem & Glede sa...

Hello sweety:):):)
Å så koselig på ditt kjøkken atte!!!

Her er det lite som minner om mai måned.....haggel og litt snø og sol......
Jeg kuler an på sofaen og har ikke vært ute siden lørdag,så nå får snart Darlingen ta meg med på luftetur.....hi,hi.

Klem Camilla .

Anette Willemine sa...

Så koselig hjem du har! Her var det innbydende og delikat innredet. :)

Fin helg til deg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...