Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

lørdag 18. mai 2013

For en fin dag..

...vi hadde igår :)
Jeg må jo bare si at jeg er veldig glad i 17.mai!
Synes det er en utrolig koselig dag!
Her sør var det egentlig meldt ganske dårlig vær,
men heldigvis ble det bra :)
Det kom noen regndråper i løpet av dagen,
men det var fint vær gjennom både 
barnetog og borgertog!
Utover dagen kom temperaturen opp i 20 grader,
vårens høyeste så langt :)
Nå er klokka enda ikke ni,
og snart er det igjen 20 grader i skyggen, jippi!


Mitt 17.mai bord var dekket i Norges farger.
Hvitveis er jo herlig å pynte med ;)


Arvet kaffeservise i Stråmønster, 
gir den blå fargen ;)
Rød duk og røde bær gir liv til bordet.


For første gang laget jeg Pavlova,
den var rett og slett veldig god!
Er nok ikke siste gang den kaken blir
 servert her i huset :)


Meg og minsten klare for å smake på kakene.
(Ja, flott stuepynt i bakgrunnen ;)

En fin dag med familie, god mat og gode minner 


Ønsker alle en herlig lørdag!
Klem Mirjam





5 kommentarer:

noste sa...

Fin feiring dere har hatt:) og ett bord helt etter min smak!
Er stadig innom og leser innleggene dine og liker det jeg leser.
Ha en fin pinse:)

Anonym sa...

Så flott feiring,17 mai er ein flott dag:)fine bilder og kaka såg knallgode ut,må jo kose seg på 17 mai:)
Ønsker deg ei fin pinse!
Klem fra Lillian

Anonym sa...

Så kjempe koselig feiring dere har hatt og utrolig koselige bilder:)
Ønsker deg en herlig kveld
Klem Merete

Unknown sa...

Jeg elsker pavlova :)

Det er herlig med sommer - her skal det plantes i dag !

Nyt dagen klem fra Monica

♥ Erican Vaaleita Unelmia ♥ sa...

Hej vännen!
Tittar in för att önska dej en fin början på veckan.
Kram Erica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...