Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

lørdag 5. november 2016

Fin Lørdag :)


Jeg liker ofte å starte lørdagen med en treningsøkt på Stamina.
Det ble det idag også, en deilig start det.


Ute pøser regnet ned, så det er igrunn perfekt innevær idag.
De tre eldste ungene er her og der,
og minsten er hjemme og leker med ei venninne.
Jeg har satt en bolledeig, og prøver og slappe av litt innimellom.


Ikveld skal jeg og ungene til en venninne,
vi skal ha MGP fest ;)
Det blir sang og TV-show, lek, prat og nybakte skolebrød.
Regner med det blir suksess!

Ha en fin lørdag du og :)
Klem Mirjam



3 kommentarer:

Christina Mari sa...

God søndag!
Flink du er som starter dagen med en treningsøkt. Prøver på det selv,deilig å starte dagen slik.
Høres ut som en koselig lørdag,å de blomstene var kjempe fine.
Klem Christina

Things and Thoughts sa...

So very lovely!!!

Unknown sa...

de blomstene var kjempe fine.


หนังตลก

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...