Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

søndag 12. mai 2013

Bryllupsbord i dus lilla.

Igår var vi i bryllup til et vennepar.
Det er faktisk en del år siden sist jeg var i bryllup.
Med årene føler jeg at fokus på gjennomføring
bare har blitt større og større.
En rød tråd gjennom det hele er sentralt nå.
Jeg må si de hadde gjort en utrolig god jobb!
Her kommer et lite bilderas av bordene :)



Brud og brudgom med foreldre satt på et langbord,
så satt vi andre gjestene på runde bord.
Dette var en veldig fin måte å gjøre det på!
Man får god kontakt med de man sitter på bord med,
praten og latteren satt løst ;)



Bordkortene var dekorative små esker.
I hver eske var en liten pakke Love Hearts
og en hjertesjokolade.



Det er sjelden man hører så mange vakre ord om kjærligheten
som når man er i et bryllup.
Innimellom må man klemme sin kjære litt ekstra i hånden,
fordi man kjenner seg så godt igjen i det som blir sagt.
I kirka brukte presten ord fra en kjent sang;
"La oss leve for hverandre".
Så sant, men ikke alltid så enkelt.....

Jeg må bare bruke et av de beste sitatene for kvelden her...
Det var i brudgommens tale til bruden.
Han sier til henne; "Du liker å fylle dagene fulle av planer,
 det liker ikke jeg;)"
Jeg lo godt da, akkurat sånn er det her i huset også!!!


♥ Nydelig bryllup, med nydelige mennesker 




7 kommentarer:

TreTette sa...

Så herlig ♡

Unknown sa...

Å så herlig- fikk gåsehud når jeg leste det du skrev - og vakre bilder :)

Ønsker deg en ny flott uke

Klemmer fra Monica

Anonym sa...

Kjempe koselige bord:)
Kan tenke meg du hadde en flott kveld:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Hjem & Glede sa...

Å god morgen søte venn!
Så lekkert pyntet!
Bryllup er stas.....

Enda en dag med øs pøs regn her.....jeg skal snart gjøre meg klar til å ta resten av stingene.....pytt,kanskje det blir premie etterpå...hi,hi.
Ha en flott ukestart.


Gode klemmer fra Bergen i dag.

loftkroken sa...

Så kos å få være i bryllup ♥
Her var det enkelt pyntet men du verden så dekorativt det ble :))
Fine bilder ♥

Klemmer Bente

Anonym sa...

Så utrulig kjekkt å være i bryllup og så vakkert dekka bord,synest det er koselig med slike runde bord og:)
Lenge siden eg var i bryllup er meir konfirmasjoner nå men kjekkt det og sjølv om brudepar er ekstra flott;)

Vi skal flytte til ei annen øy som vi kjører over bru for å komme dit,ca 15-20 min her fra,blir spennende framover med alt:)

God kveld til deg!
Klem fra Lillian

Hos Jorunn sa...

Et nydelig dekket bord! Det er koselig med bryllup...det er veldig lenge siden jeg var i ett.

Den puten du lagde litt lengre ned her ble kjempefin...så flink du er!! Jeg har planer om det samme selv, det er jo gøy å lære noe nytt:)

Ha en fin ettermiddag og kveld, Mirjam! Klem fra Jorunn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...