Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

søndag 31. januar 2016

Helgens prosjekt.

Jeg har lenge hatt en plan om å få nytt
trekk på stolene jeg har rundt spisebordet i stua.
Jeg liker helst at ting som skal gjøres skjer!
Det var ikke tilfelle denne gangen,
bare å komme seg til Stoff og Stil å kjøpe stoff,
er jo utfordring nok i en travel hverdag.
 
 
Det gamle trekket var festet med utallige stifter og noen småspiker,
en hel jobb og få ut alle de for å få av trekket.
Det var dessverre ikke nok plass til å bare ta et nytt trekk utenpå det gamle.
 
 
 Jeg malte stolene for en tid tilbake.
De var brune før, men jeg måtte ha de lyse.
Det ble for mye for meg med mørkt bord,
og seks mørke stoler.
 
 
Jeg er glad i gamle duker med broderier.
Hvis jeg kommer over det på loppemarked,
blir de gjerne med hjem.
Med duker med mønster på,
synes jeg det passet best med ensfargede stoltrekk.
Dette blå trekket falt jeg bare helt for.

 
Helgen kan jo ikke bare brukes til jobb,
litt nyting må også til.
Ei god bok og en kopp te slår aldri feil :)
 
Nå skal resten av søndagskvelden nytes!
Ha en fin ny uke!
 
Klem Mirjam


2 kommentarer:

Lisbeth sa...

Greit med møbler som kan trekkes om. Stolene ble veldig fine😊. Den boka har jeg og lest - kos deg😀

Frøken Vergum sa...

Så fine stolene ble!
Helt enig..det stoffet
var bare helt nydelig ♥

Ønsker deg en finfin uke♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...