Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

søndag 24. januar 2016

Hviledag eller...

Nei, søndag er ikke alltid så mye til hviledag.
Før ny uke begynner, er det godt å komme litt ajour.
Se bunnen av skittentøysdunken kanskje?
Brette og legge på plass tøy.
Legge på litt rent sengetøy,
og kanskje bake litt ;)
 
 
Påfyll av hjemmelagede knekkebrød måtte til i dag.
Jeg bruker oppskriften til Trine Sandberg, de knekkebrødene er virkelig gode!
 
(Arkivfoto, rakk ikke å ta bilde før dagslyset gikk i dag)
 
Litt kos har det selvsagt også blitt i dag!
Til lunch grillet vi pølser i bålpanna utenfor huset,
og etterpå ble det litt aking.
Snø er jo både gøy og koselig,
men nå har vi fått varmegrader, håper ikke det varer så lenge.
Vil heller ha vinter en stund til, enn regn og slapsevær.
 
 
Har fått litt hjelp av min kjære i dag til å henge opp
bilde på soverommet vårt,
og noen hyller hos min mellomste gutt.
 
Det er fortsatt veldig gøy å ordne og dille i eget hjem.
Jeg må ofte føle litt på det, før jeg kan få hengt opp ting,
men så er det så kjekt når en blir fornøyd med resultatet.
 
 
Senere blir det å legge seg i nyvasket sengetøy,
men først litt voksentid i sofaen :)
 
Fin ny uke til deg!!
 
Klem Mirjam


1 kommentar:

decorayadora sa...

Hi ,,I love your blog , you have a new follower forma chile
Angelica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...