Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

fredag 5. februar 2016

Add some color!

Har sikkert sagt det før, men en god ting kan ikke sies for ofte.
Farge gjør meg glad :) :)
 
 
I tillegg til å ha fått litt friske farger inn i loftstua,
er det stadig mer dagslys som titter inn i heimen.
Det er jo en lykke i seg selv!!

 
Vi har en god blanding av nytt, brukt og hjemmelaget oppe også.
Putene med skrift på har jeg sydd selv.
Bordet har min kjære laget, og jeg har malt det.
Rammen på veggen freshet jeg opp med litt gult og lilla,
deilig å få litt farge mot de lyse veggene.
(Les: veggene driver meg til vanvidd allerede,
jeg synes det er for mye hvitt her oppe ;(
 
 
Nå er det helg, og det er aldri noe feil med det!
Den skal nytes med mine fine :)
 
God helg til deg også!
Klem


2 kommentarer:

Unknown sa...

Ja særlig nå på denne tiden av året så trenger vi litt ekstra med farger :)

Ønsker deg en fin uke


Klem Monica

Silje Marie_OtheliesHjem sa...

Herlige bilder du deler!
Kjenner selv nå hvor deilig det er med mer og mer farger ettersom vi nærmer oss vår!
Fin ny uke til deg;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...