Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

lørdag 7. november 2015

Stua komplett :)

Gardiner gjør noe med stemningen i et rom!
Plutselig føles det så lunt, og enda mer koselig enn før ;)


Jeg synes ikke det var så vanskelig å velge gardiner her.
Det måtte bli blondegardiner og kir-stenger.
Min kjære synes nok det så en smule overromantisk ut med en gang, 
men når vi hadde fått hengt opp alle så var det visst ikke så galt likevel :)


Litt mindre lys inn ble det nok,
men også litt mindre innsyn og det er helt ok.


Idag nyter vi dagen hjemme,
det er helt nydelig!
Jeg har skolebrød i ovnen,
så snart blir det litt ekstra lørdagskos :)


Deilig når høstsola titter inn og varmer opp huset!


Ha en fin helg!
Husk å nyte!

Klem Mirjam

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du har det så nydelig- flott gulv, nydelig lampe og helt skjønt :)


Ønsker deg en fin uke :)

Klemmer Monica

Lisbeth sa...

Koselige gardiner :9 Jeg har gardiner på vinteren, og er uten på sommeren. Må slippe inn så mye lys som mulig :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...