Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

mandag 2. november 2015

Endelig BAD!!

Jubelbrus og lykkerus!!
Etter drøye 7 måneder i nytt hus,
har vi endelig fått ferdigstilt badet :)
Guri så deilig det er å ha to toaletter i hus,
 og to steder og dusje/ stelle seg.


Dette har virkelig vært etterlengtet!
Når alle er hjemme, og alle skal på badet omtrent
samtidig om morgenene.
Da kan det være kjekt å ha litt mer enn ett toalett ;)


Vi har glattpanel på veggene på badet også.
Må si jeg synes jeg har vært ganske god til å male :)
Lurer på hvor mange liter jeg har brukt i dette huset,
det er ikke få!!!
Flisene er fra Right Price tiles,
jeg er så utrolig fornøyd med de!
Kjempefine og lette å vaske.
Toalett og badekar i gammel stil hører med ;)


Siden vi ikke fant en benk vi likte til å ha vaskene i,
har min kjære laget en selv.
Gjenstår bare å få ferdig skuffene så er den helt klar.
Speilene er fra Ellos, veldig fornøyd med de!
Ikke bare bare å finne ting som passer inn,
når en skal ha en spesifikk stil,
og ikke kjøper en ferdig baderomsinredning.


Så da er det bare å nyte, 
og krype ned i badekaret med en tekopp
og et interiørblad på kalde høstkvelder :)

Ha en fin ny uke!!
Klem Mirjam

3 kommentarer:

Hos Jorunn sa...

Gratulerer, badet ble lekkert!! Alt er så gjennomført og står i stil til resten av huset.
Ha en fortsatt fin uke.
Klem

Hos Jorunn sa...

Gratulerer, badet ble lekkert!! Alt er så gjennomført og står i stil til resten av huset.
Ha en fortsatt fin uke.
Klem

Monica Midtun sa...

Ja det er veldig godt med et par toaletter osv. Dere har det jo så fantastisk nydelig- et drømmehjem :)

God kveld og snart natt

Klemmer fra Monica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...