Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

søndag 29. november 2015

Jul på kjøkkenet.

Rødt, hvitt, sølv, natur....
det er mye å velge i når det gjelder julepynting!
I år var det ikke et vanskelig valg.
Jeg synes det bare finnes en farge for mitt nye kjøkken,
det må selvsagt bli rød jul!
 
 
Sittebenken under vinduet er en favoritt på kjøkkenet altså.
Jammen passet det godt med saueskinn og juleputer her :)
Hadde vi bare fått litt snø nå så ville julestemningen vært perfekt!
 
 
I går feiret jeg bursdagen min, det var noen uker på forskudd,
men det er så upraktisk å feire midt oppi jula.
Jeg dekket med rødt, og hvitt.
Enkelt og koselig synes jeg.
 
 
Da er mitt kjøkken klart for jul, og det er vel igrunn
huset ellers også ;)
 
I dag har jeg vært i skogen
og funnet 9 minigrantrær,
som nå står rundt om i huset.
Blant annet et hos hver av ungene :)
(Jeg hadde fått lov av grunneier å hente altså)
 
En fin Desemberuke ønskes deg!!
 
Klem Mirjam
 


3 kommentarer:

Christina Mari sa...

Så koselig på kjøkkenet ditt.
Her er det også hvitt og rødt.
Det er liksom jul med di fargene.
Ønsker deg en fin ny uke.
Klem Christina

Unknown sa...

Det er så koselig hos deg- absolutt alt sammen i hver en krik og krok :)

Gratulerer med bursdagen når dagen er der - ser veldig koselig ut.

Ønsker deg fine dager

Klemmer fra Monica

Lisbeth sa...

Så koselig du har gjort det😊. Hos meg blir det jul til helgen - tror jeg😉

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...