Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

søndag 29. mars 2015

Palmesøndag.

Endelig er påskeferien her!!

Hos oss startet den med en helg alene hjemme for meg og gutta.
Jeg har ikke jobbet noe, bortsett fra å holde unna klesvasken,
og gjøre litt rent.
Så deilig å bare kose meg med guttene mine!


Vi fikk kjøleskap og fryseskap på plass på kjøkkenet denne uken,
må si meg veldig fornøyd med det ja :)


Frokostbordet i dag, med arvede tallerkner fra Stavanger flint,
tulipaner jeg fikk av naboen i går, og en kylling minsten har laget i barnehagen.
Akkurat passelig pyntet og påskete synes jeg!


Nå tar vi turen i svømmehallen en times tid.
En deilig start på søndagen!

Ha en fin dag :)
Klem Mirjam


3 kommentarer:

Underberget sa...

Så koselig servise!! Og heldige deg som har fått smeg på kjøkkenet:-) Det blir veldig fint hos dere. Ha en riktig god påske! Klem fra Berit

Frøken Vergum sa...

Så koselig kjøkken du har:) ...og jeg må bare innrømme at jeg er en smule misunnelig på kjøle og fryseskapet ditt!! SMEG står høyt på ønskelisten her også:)

Ønsker deg en deilig påske..

klem Trude

Hos Jorunn sa...

Koselige bilder fra det flotte kjøkkenet deres, gratulerer med smeg kjøl/frys...hadde valgt samme farge selv :)

God påske!
Klem fra Jorunn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...