Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

torsdag 12. mars 2015

Mer!!

Det er bare å innrømme det,
det går litt trått for tiden!
Det merkes at vi har holdt på lenge,
man tappes for krefter etterhvert ja....
Heldigvis får man også energiboost av
å se nye rom bli ferdig!

Nå har vi sovet i huset i tre netter,
det er godt å ha kommet så langt etter halvannet år.
Vi har noen ukers jobbing igjen,
men hele 2.etg er så godt som ferdig,
det er er deilig følelse :)


Flisene er ferdig lagt i gangen nede,
fuget og impregnert :)
Jeg synes de er rålekre rett og slett,
og er superfornøyd med valg av farge
 på vegg og dør!
(veggfargen er en lys blå, og mønsteret på flisene er også mer blått)
Det skal sies, at det er mye jobb med disse flisene,
lag på lag med impregnering....
men resultatet veier vel opp for det ;)
Nå mangler "bare" bjelker i taket her
og taklampe, lampa fant jeg på gjenbruk her om dagen.


Vaskerommet er også klart nå,
mangler jo lamper i taket da, men men.
Kan ikke ha alt på plass med en gang ;)
Har fått ryddet og ordnet litt, 
med noen blomster ble det riktig så fint!


Tøymykner og Milo gjør seg jammen mye bedre i koselige glassflasker.
Utrolig glad for vaskebrettet som også er et 
gjenbruksfunn, det passer rett inn her.


Obs...her mangler visst også taklampen ;)
Toalettet nede er også ferdig.
Både skapet til vasken og speilet et kjøpt via facebook.
Litt hvit gulvmaling så ble det tipp topp!
Lampe fra Ikea, og gammeldags toalett.


Håper du likte det :)
Ha en herlig fredag!!

Klem Mirjam

2 kommentarer:

Høgt oppi lia sa...

Ååå disse bildene traff meg rett i hjerterota hvertfall!!! Heldige deg!! Skjønner godt at dere er litt slitne, det har man lov til når man bygger hus. Det er utrolig slitsomt til tider, men så er det vel verdt det når man får sånt fantastisk flott resultat!! Her er det litt mer "pynting" på et gammelt kjøkken, men jeg syns det blir bra. Jeg og mannen er nok langt fra enige om hvordan ting skal være, men jeg vant kampen om porselensvask og krana jeg ville ha, så nå skal jeg snart kose meg med oppvasken her ;-) Strålende flott helg til deg :-)

Cassandra sa...

Så fint hus dere bygger. Flisene i gangen er bare helt nydelige :) Liker veldig godt den landlig, litt gammeldagse stilen dere har valgt. Gleder meg til å få se mer fra huset deres. Lykke til med siste innspurt. Det er nok vel verdt all jobb og strev når det er ferdig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...