Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

torsdag 27. november 2014

Mer barnerom ;)

Da var det endelig klart for en sniktitt
inn på rommene til de to siste barna.
Så her kommer noen små glimt fra min 
kjæres datters rom, og vår minste skøyergutt sitt rom!


Minsten har fått denne tapeten fra kolleksjonen 
Lilleby fra Borås tapeter.
Jeg synes den er veldig koselig!
Jeg fikk skannet blåfargen i tapeten
og fikk da med meg en maling som het Blålin,
Den har jeg malt skuffer og hylle med.


Også her er det mye gjenbruk.
Hvorfor kjøpe nytt når man kan få / kjøpe gamle ting,
og gjøre det helt til sitt eget?


Denne gamle skolepulten skal også inn på lillegutt sitt rom.
Tror den vil passe veldig fint inn der!!


På rommet til min bonusdatter ble det også en Borås tapet.
Denne kommer fra Falsterbo kolleksjonen.
Jeg rakk akkurat å få den før den gikk ut av produksjon.
Jeg er bare helt forelsket i denne tapeten, 
og den er enda finere i virkeligheten!


Igår var jeg å hentet et skatoll hos familie,
det skal males og bli skrivepult her inne.
Lampen som kommer i taket er også et bruktkupp,
perfekt for et jenterom, men den får dere ikke se enda ;)

Ha en fin torsdag!

Klem Mirjam



2 kommentarer:

Unknown sa...

Falsterbo kolleksjonen har så mange flotte tapeter :) Flotte rom barna får og tenker de gleder seg masse. Nøkkelen er skrudd om i døra nå da :)

Ønsker deg en fin desember uke :)

Klemmer Monica

Hos Jorunn sa...

Flotte tapeter du har valgt ut, blir gøy å se rommene ferdige!

Ha en fin uke!

Klem fra Jorunn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...