Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

mandag 8. desember 2014

Ikke helt klar egentlig...

Nei i år føler jeg meg ikke helt klar for jul...
Jeg elsker julen og synes det er superkoselig,
men dette året har vi liksom litt mye på gang.
Midt oppi avgjørelser om stikkontakter,
lampepunkter, lamper og fargevalg..kommer jula.


Jeg er så vidt igang med å kjøpe inn julegaver for alle de jeg skal kjøpe fra,
i tillegg til oss selv. Jeg har fått stablet på plass en kalender til ungene,
med gaver og aktiviteter ;)
De har vært svært fornøyd så langt.
Jeg har pusset ned og malt skatoll til bonusdatter sitt nye rom.
Pepperkaker er bakt, og pepperkakehus
montert og pyntet. Jeg har fått inn små juletrær
og pyntet til jul....men.....
Mulig jeg høres klar ut, men føler det likevel ikke helt.


En som koste seg med julepynten til ungene før de 
fikk satt den på plass på rommene sine i alle fall ;)

Ikveld skal julekort puttes i konvolutter,
senger res opp og tøy brettes.
Også lete etter speil til badene på nett da ;)


Fin ny juleuke til deg!!

Klem Mirjam

4 kommentarer:

Christine sa...

Det høres nå ut som at du har fått gjort en god del til nå i desember!
Jeg har hatt eksamen i dag, så frem til nå har jeg ikke gjort noe!
Men fikk bakt serinakaker i kveld, så nå er jeg i gang her ;)

Ønsker deg en fortsatt fin uke, og førjulstid.
Klem fra Christine

Lisbeth sa...

Høres ikke ukjent ut.... Men trøsten er at det blir jul allikevel ;) Nyt førjulsstria :)

angie sa...

sooooo süß!!!!! danke für die tollen bilder!!! liebe grüße von angie

Unknown sa...

Det blir jul i år også :)

Ønsker deg en riktig God Jul- kos deg :)

Juleklemmer fra Monica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...