Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

søndag 23. november 2014

Belysning.

Hjelpes så mye det er å velge mellom på belysningsfronten.
Ikke lett å holde tunga rett i munnen her nei.
Et veldig stort utvalg, og en jungel av priser...


Til utelamper har vi landet på denne modellen.
Den heter London, og fåes blandt annet hos Mesterlys ;)
(Prøvde ulike bilder, men de blir bare uklare)


Som takbelysning på bad og vårt soverom,
kommer vi muligens til å gå for denne fra Ellos.
Føler den er et godt alternativ til stilen vi har.
Jeg synes det er vanskelig å finne lamper av denne typen
 som kler huset vårt, og det er en ekstra utfordring
når en vil prøve å unngå spotter.


Over kjøkkenbordet blir det nok noe i denne stilen.
Denne er også fra Ellos,men jeg vet ikke om det blir akkurat den.
Har også lyst på to i samme stil,
bare mindre over vasken på kjøkkenet.


Tivolilampene jeg kjøpte brukt i sommer
 må jo selvsagt også få en fin plass.
Dette er den ene, den andre må jeg se om jeg får til å skifte stoff på.

Ønsker alle som titter innom en fin ny uke!!

Klem Mirjam






1 kommentar:

Unknown sa...

Ser fine ut :) Jeg mangler fortsatt en lampe. Vi fikk jo plutselig nytt hus og det er syv lampepunkter vi må ha lampe i- så fikk bra tips og inspirasjon av deg nå- passet bra :)

Ha en fin ny uke

Klemmer Monica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...