Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

søndag 3. august 2014

Hjemme.

Av og til er det helt greit at det er innevær.
Denne helgen er det sånn hos oss.
Hele uken har vi vært på farten.
Dette er den eneste uken i sommer hele gjengen har ferie sammen,
så vi har tatt fri fra huset!!
Vi har vært på stranda, vært på Sabeltann show, vært på campingbesøk
og vært å badet i jettegrytene med min bror og svigerinne.
Alle ungene har sovet borte en natt også, 
det er så koselig når man får til sånt!


Igår var vi stort sett hjemme.
Jeg bakte både rundstykker og brød,
samt vasket klær ;)
Deilig med dager en kan gjøre ting hjemme i et avslappende tempo.


Idag er det lavt tempo her foreløpig.
Sen frokost, tv-titting og spilling.
Vi har ikke planlagt noe,
helt utrolig til meg å være!!


Ønsker alle en herlig søndag :)

Klem Mirjam


4 kommentarer:

Unknown sa...

Kjente det var godt med en slik dag her også- selv om det har vært en fantastisk sommer. Det førtjente vi nordboere :) og fremdeles er det litt av sommeren igjen.


Kos deg

Sommerklemmer fra Monica

am design sa...

Hei på deg!!
Sånne dager er så deilige!!!
Nydelig sommervær vi har hatt!
Og fortsatt er det varmt både på land og i vann!!!

Men gleder meg litt til høsten også nå jeg altså!!!
da kommer det masse nytt i butikken min, det blir mye bra tv underholdning igjen, og kanskje kan jeg få kommet igang med litt maling inne!!!

Ha en fin dag!

Klem fra Anne-Marit

Anonym sa...

Nyt dagene:)godt å gjere på masse men godt med litt roligere dager og;)
Klem fra Lillian

Brunt sukker sa...

jammen er du flink
å huset å flott
blir gøy å følle med vidre
fin helg til søte Mirjam
klem ELI:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...