Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

onsdag 23. juli 2014

Kjøkkendrøm.

Fra det ene til det andre, dette er sannelig ikke lett!!!
Nå kan det likevel se ut som vi har landet ;)
Planen om å gå for rimelig kjøkken, ja den har muligens gått i vasken...


Igår var vi på Strai kjøkken, så mye fint altså!
Han vi snakket med var utrolig dyktig og hyggelig.
God kjemi har faktisk en del å si i en slik handel.


Idag fikk vi tegninger og pristilbud på mail.
Tegningene snakker jo for seg...vi er forelsket,
både meg og min kjære!!
Og prisen, jo den kan vi leve med.


Her er det meste kommet med, bjelker i taket og gråmalt gulv.
Disse tegneprogrammene for kjøkken er jo imponerende da!
Gøy når man kan se det slik :)

Jeg liker skapene veldig godt.
Det er altså glass i den øverste ruten med kryss.
Tror dette vil passe veldig godt inn i huset vårt.


Vi ønsker oss to Smeg kjøleskap, 
men det blir nok bare et til å begynne med i alle fall.


I det ene hjørnet av kjøkkenet er til og med et frittstående skap satt inn.
Vi sa nemlig at vi håper å få tak i et fint gammelt skap som vi kunne tenke oss å ha her.
Veggfargen er jo vilkårlig valgt og det samme med flisene,
men kjøkkenet kommer i alle fall godt frem...
Jeg er hekta!!!


På veggen mellom vinduene og over benken der vasen står,  
kommer det åpne hyller / tallerkenhylle.
Gleder meg til å kunne stille ut mine fine loppisfunn her!

Nå må jeg visst la dette synke inn...
har nesten bobler i blodet her ;)

Fin kveld til deg som titter innom!!!
Klem Mirjam




3 kommentarer:

Familien Hoveland sa...

Dette var lekkert! Go for it :-D

Hos Jorunn sa...

Åhh, jeg skjønner godt dere ble forelsket i dette kjøkkenet!!Det er kjempeflott!! Veldig fine skuffer, skap og så koselig å ha den lekre vasken ved kjøkkenvinduet som har den herlige utsikten. Ikke noe er mer spennnende enn akkurat nytt kjøkken synes jeg, det er det viktigste rommet siden vi oppholder oss så mye der. Gleder meg til å det ferdige resultatet. Huset deres ligger så idyllisk til med utsikt utover vannet.

Lykke til videre, Mirjam og en riktig god helg!
Klem fra Jorunn

h.espe sa...

Åhhhh, dette er jo den store kjøkkendrømmen - så utrolig flott!! Lykke til, heldige du!!!!

Nyt sommerdagene videre!

Klem fra Hildegunn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...