Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

onsdag 20. august 2014

Hverdagen her igjen ;)

Etter 7 deilige uker med ferie og avspasering som lærer,
er det litt hardt å venne seg til hverdagen igjen..;)
Likevel så må jeg nok også si at det er godt!
Det er noe med det å kunne nyte helg og fridag,
kjenne på stress og kos om hverandre.
Møte fine elever og gode kolleger igjen.


Onsdag er fortsatt min fridag, og det synes jeg er helt topp!
Idag har jeg trent, malt på huset,
og vasket her vi fortsatt bor :)

Vi er igang med arbeid inni nyhuset,
min kjære isolerer..mens jeg fortsatt maler ute.
Må snart komme med en liten oppdatering her tenker jeg ;)


Måtte bare legge med et bilde av disse flotte guttene,
min eldste som blir 9 år imorra, og fetteren hans :)
Som tiden flyr...godt man ikke blir eldre,-bare bedre! hi,hi ;)


Nyt kvelden, det skal jeg!!

Klem Mirjam

2 kommentarer:

Unknown sa...

Blir moro å se fremgangen på huset :) Så kjekke barn du har :)

Deilig med en fridag- det tenker jeg du trenger i den hektiske hverdagen.

Ønsker deg en fin høst

Klemmer fra Monica

angie sa...

süßes foto!!! der große bruder hält das baby, so süß!!! angie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...