Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

søndag 27. januar 2013

En lys ide..

...kom til meg her om dagen :)
Det dreide seg selvsagt om gjenbruk!
Stjerneduken min, er ikke den mest praktiske 
med barn i hus. Siden det ikke er ordentlig voksduk så blir
den ganske lett skitten.
Kunne den passe på stolene istedet???
Jeg hev den i vaskemaskinen,
da ble den god som ny!
Hokus, pokus, filiokus....


Jeg synes det ble utrolig bra!!!
Hvorfor bruke tusenvis av kroner på nye ting,
når litt maling og stæsj er alt som skal til :)


Her har jeg og lillegutt en rolig søndag, stoltrekking og innekos :)
Min kjære snekrer og jobber på huset til min bror,
det blir riktig så bra!
Ute laver snøen ned, det er ikke måte på heller!!
Til uka skal det bli regn...så det blir jo gøy ;/


Nå skal jeg kose meg med en kopp te,
så får vi se om jeg finner noe mer å fornye ;)

Ha en fin kveld da...og en herlig ny uke!

Klem Mirjam

10 kommentarer:

Linn sa...

Så fint det ble:):) likte fargen på stolen veldig godt;) er det gråtone eller?
Ønsker deg en fortsatt fin søndag videre:):)
Klem fra Linn:)

Unknown sa...

Hei :)

Dette ble jo kjempe stilig!
Utrolig lurt og ikke minst når det blir så fint!

God søndag :)

Lisbeth sa...

Det ble flott!
Vi har nok litt av et vær i vente her til uka.....

Anonym sa...

Så herlig idee og ble jo bare kjempe fint:)
Kjempe med gjenbruk og gode ideer til ting:)
Kos deg i kveld
Klem Merete

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Så flott det ble!
Kjempefin stjerneduk ♥
Gjenbruk er alltid gøy :)

Håper helgen har vært fin.
Ønsker deg ei flott ny uke!

Anonym sa...

Kjempelur ide. Blei kjempefint. Enig med at gjenbruk er gøy. Klem Liv

Hjem & Glede sa...

Hello skjønningen!
Ja,dette ble jo riktig så smugt!
Lekkert og kjempelurt!

Ja her bøtter regnet ned i dag.....huff å huff.....
Håper det ikke er speilglatt hos dere nå da!

Vi snakkes min venn.
God klem

Wanja sa...

Det ble veldig fint :) Gjenbruk er flott !

Ha en flott dag :)
Klem*

lisje astrid's husblogg sa...

Hei :)
Vart veldig fint!
Utruleg flott blogg..Inspirerande interiør!

Takk for gode ord frå deg :)

h.espe sa...

Stolene dine ble jo bare kjempefine - herlig å kunne gjenbruke på denne måten!

Ønsker deg en super ettermiddag og kveld!

Klem fra Hildegunn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...