Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

onsdag 9. januar 2013

Hvorfor skjer det alltid meg????

Det er så typisk, når man endelig har en fridag...
skal komme seg på trening og gjøre litt ærend.
Da blir man ufrivillig værende hjemme!!!
Jeg og lillemann kom oss i bilen halv ni idag tidlig,
rygget forsiktig ned fra tona...men nei da.
Bilen skled, nå står jeg på tverke og stenger veien,
kommer hverken frem eller bak,
opp eller ned!
Vann, is og bil er visst ikke en kombinasjon for meg ;)
 
 
Så da blir det å tuste rundt hjemme,
men får visst ikke gjort så mye fornuftig idag ;)
Fjas og vas!
Kommer stadig på småting jeg har lyst til å gjøre,
men synes det er litt vanskelig å komme igang
om dagen....
Har i alle fall kommet igang med trening, det var deilig!!


Nytt sengetøy fra Turiform, herlig med stjerner :)
Julegave til oss fra svigers, som jeg kjøpte inn ;)
 
Når jula ble ryddet bort var det godt med litt nye blomster i hus,
må vel få inn litt mere farger også snart!
Godt med litt liv inne, ettersom kveldene fortsatt er veldig mørke,
og noen dager er veldig grå!
Gleder meg til våren jeg :)
 


 
Håper dagen din er fin!
Takker så mye for at du titter innom meg ;)
 
Klem Mirjam

 


10 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

Søte venn......å så kjedelig!
Bra det gikk fint og at ingen ble skadet da....
Du får bare prøve å kose deg massevis selv om.....
Skjønne bilder fra ditt hjem ble det nå ut av dette da!

God klem
Camilla.

Linn sa...

Uff da, ja det er svært glatt om dagen:/ det er is og nedbør her og, men heldigvis så bor jeg ved E6 og den er jo bar da;) håper alt gikk greit, at ingenting ble ødelagt når du skled da.
Kjenner meg igjenn i den komme igang perioden ja;) jeg kommer liksom ikke helt igang jeg heller:/ men håper det blir snart, har jo det malingsprosjektet stående på vent men jeg venter på at min kjære kommer hjem igjen;) trenger litt hjelp med tv og stereo;)
Håper du kommer på noe og gjøre vennen:)
Klem fra Linn:)

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Så tråkigt hörrdu!
Fint sett till sängen som ni fick.
Kram Jennies

Lisbeth sa...

Kjedelig start på dagen :( Det har vært glatt her sør noen dager nå, jeg sneglet meg avsted i dag tidlig.
Herlig sengetøy :D

Klem

Anonym sa...

Uffda..men enkelte dager er det bare slik.:/ Trøst deg med at du er ikke alene om det hihi. For en stund siden så rygga jeg på kommunelegen sin nye sportsbil.;// Kjempefint sengetøy,og du har det så koselig hjemme hos deg.:))
Klem Mette.

Underberget sa...

Føler med deg Mirjam! Kjedelig når alt går på tverke når man har lagt planer og gleder seg til dagen... Håper du får en fin kveld! Klem fra Berit

Notre Maison sa...

Ja, er det ikke bare typisk!! Akkurat når du hveken kan eller vil, så skjer det slike ting. Godt dere ihvertfall ikke skadet dere selv, en bil kan en jo fikse på, selv om det er kjedelig når det står på. Måtte du få hjelp av Viking da eller? Håper dere fr en fin kveld ihvertfall, klem

Sommerhuset i bakken sa...

Uff, det hørtes ut som en tråkig start på dagen ;-( Men...det er bare noen dager som er sånn ;-)

Fine bilder du viser!

Tusen takk for lurt tips, men...hvordan laster man opp bilder i Picasa nettalbumet, da...? Som sagt...jeg er dessverre ikke så god på data ;-)

Ha en super kveld ;-)

Ingrid Louise sa...

Uff så kjedelig...
Liker ikke den kombinasjonen jeg heller,og ber som oftest om assistanse hvis det blir for glatt...
Og min bil er SLEDE på glatten!!
Det beste er jo at det gikk bra,og nå går det jo mot vår på et vis!! ;-)
Så fint sengesett,ble et stjernete til jul her også!!
Fin kveld til fine deg,klm ingrid l

Drømmevillaen.no sa...

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min!! Såå koselig at du vil kikke på bloggen min, det er du veldig velkommen til å gjøre :) Kjenner til det at når man først har fri, så skjer det noe uforutsett.. Har forresten dilla på stjerner jeg også :)

Fin uke til deg!!

Klem Nina
http://drommevillaen.blogg.no

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...