Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

onsdag 16. januar 2013

En god mammadag :)

Det er så godt når en kan sette seg ned om kvelden og kjenne at
det har vært en god mammadag :)
 
 
Tid til å gjøre litt ekstra, som å steke vafler på en helt vanlig dag.
Spise og kose oss når storebror kommer hjem fra skolen :)

 
 
Tid til en tekopp, mens gutta koser seg med film på tv.
 
 
Tid til å lage pizzaboller til middag :)
 
 
Tilrettelegging så de store gutta for kose seg litt hver for seg.
En hos en kamerat, og en på besøk hos tante!
Imens nok en tekopp mens mor og minsten også er på besøk.
 
 
Lesestund i vår seng før leggetid,
hører selvsagt også med ;)
Gode ord, glade fjes, gode tanker!
 
Herlig hverdagslykke!
Ha en fin kveld :)
 
Klem Mirjam
 
 
(Har du lyst til å følge meg på Instagram, mirjamigl
Har nettopp kommet meg dit, men jammen er det gøy;)
 
 
 

 


10 kommentarer:

Notre Maison sa...

Så koselig Mirjam. Godt å nyte de små øyeblikkene også! Ha en fin kveld, klem

Ingrid Louise sa...

Sånne dager er gode!!
Jeg og minstemann her har gått tur i snøen på kveldingen og det er så kos og gå å prate om alt mulig!!
Så er det deilig med frisk luft før leggetid også!!
Så kjekt at du fant meg på Insta,lett å bli litt "hekta",det er jo så enkelt å formidle der!! ;-)
Nydelig fin kveld til deg,klm ingrid l

Unknown sa...

Å dette hørtes så koselig ut, øyeblikk som dette er gull verd. Pizzabollene så aldeles herlige ut forresten.

Klem fra Kari

Anonym sa...

Ååååå...så kjempe koselig:)
Sånne dager lever man lenge på:)
Bare å nyte:)
Så kjempe koselig den Madonnaen ble hos deg:) passet perfekt inn:)
Fortsatt god kveld
Klem Merete

Lisbeth sa...

Det er slike øyeblikk og dager man må ta vare på :)

Klem

Hjem & Glede sa...

Kjære Mirjam!
Å for en koselig dag!
Jeg elsker hverdagsgleder!!!

Bare innom for å si god natt og sender med en klem!

Tonje Merethe sa...

Gull verdt med slike dager.
Her hadde vi også en kosekveld før mini la seg..

Fant deg på instagram, tonjemerethe er meg ;)

God natt!
Klem fra Tonje Merethe

Anonym sa...

Så kjempekoselig:)skal leite deg opp på instagram eg,kjempekjekkt at du kom der og!

Fine dag til deg!
Klem fra Lillian

Anonym sa...

Hørtes ut som en herlig dag og vafler og pizzaboller er ikke å forakte mmm.:) Kjempefine bilder og.:)
Klem Mette.

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Ja visst är det skönt när man känner att man gjort något med och åt sina barns som de tycker om. Mysigt att bara sitta ner å spela lite eller läsa lite.
Kram Jennie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...