Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

onsdag 23. september 2015

Idag ;)

Jeg er så glad for at jeg har en dag fri hver uke.
Det er virkelig gull verdt i en hektisk hverdag!


Minsten er ofte hjemme når jeg har fri,
det er så koselig!
Siste år som barnehagebarn,
så vi må nyte muligheten når vi har den :)
Vi pleier å starte dagen med trening på Stamina,
så blir det kos og ofte noen småprosjekter hjemme i løpet av dagen.


På lørdag var jeg på Stoff og Stil,
på jakt etter stoff til noen omtrekkingsprosjekter.
Jeg har veldig vanskelig for å bestemme meg for ting...
men fikk nå med meg noe hjem.
Benken i gangen fikk endelig et blått stoff på,
jeg likte det godt, og synes resultatet ble bra!


Til spisestuestolene valgte jeg dette, 
som jeg føler er totalt skivebom!!!!
Stoffet i seg selv er fint, men jeg synes det ser
kjærring-aktig ut!
Dessuten har jeg ofte gamle duker med broderier på bordet,
og da blir det bare alt for mye mønster.


Jeg tror rett og slett at jeg må av sted å kjøpe ensfarget trekk.
Prøvde med en rest fra benken i gangen,
og kjenner at det føles mer rett!
(Fargen er mer rett på bildet av benken)


Knekkebrød etter oppskrift fra Trines Matblogg fikk jeg også laget idag.
Synes disse er kjempegode.
De kan også spises med god samvtitighet!

Til middag idag ble det pizzaboller,
hyggelig å kunne diske opp litt ekstra når en har fri.
Gutta var svært fornøyde,
og mellomste sa at jeg var veldig flink til å bake ting :) :)


Nå er det sofaen og beina høyt ;)

Nyt kvelden!
Klem Mirjam

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så flink du er- herlig bakst og flott stol :)

Kos deg :)

Klemmer Monica

Christina Mari sa...

Er enig med deg at ensfarget stoff ble bedre.
Men det er jo selvfølglig smak og behag.
Benken ble kjempe fin.
Håper du har noen fine dager.
Klem Christina

Frøken Vergum sa...

Så effektiv og flink du er!
Klem Trude

Maria at inredningsvis sa...

WOW vad mysigt du har det :) jag var i Ålesund i förra veckan ...härligt i Norge !

Idag visar jag mysiga öppna spisar på bloggen :)

Ha en fin hösthelg!

LOVE Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...