Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

lørdag 12. september 2015

Bord i blått og hvitt.


Jeg kommer alltid tilbake til samme stil når jeg dekker et bord.
Enkelt, og koselig er det jeg liker.
Denne gangen var det bursdagbord.


Litt på etterskudd har vi nå feiret August-gutta her i huset :)
Min kjære og min eldste gutt!
Min kjære setter sikkert pris på om jeg ikke nevner alder,
men min eldste gutt har nå fylt 10 år!!!
Herlighet, som årene flyr.
Heldigvis er ikke jeg blitt det dugg eldre på disse 10 årene ;) ;)


Som seg hør og bør fikk de ønske seg hver sin kake.
Vi har ikke så stor familie, så jeg har lært at det er lite vits å bake en hel haug!
Note to self; litt større kakefat til pavlovaen neste gang ;)


Nå skal resten av helgen nytes i rolig tempo!

Klem, klem

2 kommentarer:

Jorunns hobbyblogg sa...

Nydelig bord, den duken var kjempefin. Veldig koselig med broderte duker. Ikke så mange som gjør det lenger.
Kakene så kjempegode ut de også
God søndag
Jorunn

Frøken Vergum sa...

Så koselig dekket bord:)
...og kakene får jeg jo vann i munn av å se på:)
Ønsker deg en fin start på uken ♥️

Klem Trude

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...