Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

søndag 14. september 2014

Blanding ;)

Igår var jeg på loppemarked igjen.
Det er jammen gøy altså!!
Siden jeg kjøpte to skap på loppemarked sist helg, 
ble det bare småting igår ;)


Jeg hadde ingen Erik Kold ting fra før,
men når jeg så disse fine røde igår så måtte jeg bare ha de!
Tenk å kjøpe to designbokser for den nette sum av 35 kr :)

Jeg gleder meg veldig til å få masse benkeplass på det nye kjøkkenet.
Her vi bor nå har jeg nemlig ingen.
Blir kjekt å kunne gjøre det hyggelig på benken, 
 og ha ulik design i skjønn forening.
Jeg synes det er gøy å blande ting,
men det blir nok mest landlig og retro.


Enn så lenge blir nok disse bare pakket vekk,
her er det nemlig ikke plass.
De er ikke alene om å bli studd bort da,
det begynner å bli en del ting på kottet her gitt ;)
I tillegg har vi en del møbler stående hos familie.


Sukkerboksen og den lille skåla ble også med hjem igår.
Mens den store boksen kjøpte jeg for to uker siden.
Har faktisk ikke tall lenger på hvor mange jeg har av disse boksene med skrift på.
Burde kanskje ta hintet da, og ikke kjøpe flere meeeeeen....;)

Ønsker deg en fin uke!!
Klem klem

1 kommentar:

Hos Jorunn sa...

Tenk så gøy det blir den dagen det er tid for å kunne pakke ut alle ting fra esker og pynte i det nye kjøkkenet...LYKKE!!

Ha en flott uke!

Klem fra Jorunn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...