Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

torsdag 4. september 2014

Besøk..

Igår hadde jeg besøk,
sånn besøk som man ikke har så ofte ;)
Så da ordnet og styrte jeg litt ekstra,
men det er jo gøy også!
Deilig bonus er det jo at huset dermed er både rent og ryddig,
så lenge det varer vel å merke.


Jeg serverte smuldrepai i porsjonsform med blåbær og bringebær.
Endelig hadde jeg en god anledning til å ta frem Porsgrund serviset 
 jeg har arvet etter farmor og farfar :)


Jeg synes det er så fint at man fortsatt kan finne herlig pynt rett utenfor døra.
Lyng, blåbærris og kløver passet godt i norgesglasset.
Fikk byttet ut litt ting her og der også i anledning besøket.
Skjønt med litt forandring, det er noe jeg ellers er litt dårlig på!
Ting har lett for å gro fast på samme sted hos meg.
Noen som skjønner hva jeg mener?


Hvis du vil vite mer om det mystiske besøket..må du bare følge med ;)


Ha en fin torsdag!

Klem Mirjam




3 kommentarer:

Toril :o) sa...

Så koselig du hadde dekket på og pyntet :o) Jeg likte serviset ditt.
Det er koselig å gjøre litt extra når man har besøk, bare det ikke er for mye å gjøre i forkant! hjemme hos meg blir det fort et stort skippertak....

Ønsker deg en flott torsdag :o)

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Interiørreportasje kanskje?? :)

Håper du har en finfin torsdag ♥

Unknown sa...

Ja hvem var det som kom til dette koselige dekkete bordet ? Hm...fra en avis ? Gleder meg til å se og høre :)

God helg og kos deg :)

Klemmer Monica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...