Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

onsdag 19. mars 2014

Så var det badet da.

Her er vi faktisk ikke så veldig i tvil.
Det blir panel på veggene, og fliser på gulv.
På hovedbadet blir det to vasker som
vi tenker å felle ned i en gammel sjenk.
Badekar med løveføtter, hører selvsagt med.

Bilde lånt fra Bolig Pluss.

Sjenken skal jeg prøve å finne på loppis i vår.
Håper på finnerlykke, tenk om jeg også kunne komme over et
flott speil som kunne passe til!
Se det koselige lintøyskapet på bildet over, for en drøm av et skap!

Bilde lånt fra Bolig Pluss.

Liker godt kurven til toalettrullene her,
og plantene gir en utrolig godt stemning i rommet.
Bruken av gamle skap til å ha vasken i er helt etter min smak ;)


Gleder meg til å finne småting som gir det lille ekstra til badeinteriøret.
Landlig og koselig ønsker jeg at det skal være.

Bildet er lånt fra nettet.


Det kan hende vi går for Historiske fliser på badet og,
men dette er foreløpig usikkert.
Vi er liksom ikke kommet så lang i prosessen at alle slike ting er på plass ;)

Gøy å planlegge, det er jo enda et stykke frem,
men nå er det i alle fall innen rekkevidde :)


Koselig at du tittet innom!!

Klem Mirjam





3 kommentarer:

Jatte sa...

Så spennende med oppussing av bad, gleder meg til og se hvordan det blir :D

Ha en fin Torsdag,
Klemmer

Unknown sa...

Heldige deg som skal innrede det akkurat slik du vil- helt fra bånn :) det kommer til å bli så lekkert !

Ønsker deg en fin dag

Klemmer Monica

Anonym sa...

Ja, det er utrolig spennende å skulle finne ut av alle disse tingene:)
Jeg har jo selv akkurat blitt feridg med mitt og valgte Historiske fliser noe som bare er en drøm av fliser og har felt ned en vask i en gammel skjenk og det blir fint:)
Gleder meg tilå se hva du velger:)
Ha en herlig helg vennen:)
Klem Merete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...