Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

mandag 3. mars 2014

Jeg har en plan.

Vinterferie er deilig og den skal såvisst nytes!!
I tillegg til å nyte, har jeg en plan om å få gjort unna litt ting og tang ;)
Noen møbler kunne trengt et nytt malingstrøk, og 
så har jeg jo en gang som skriker etter rydding og kasting.
Sikkert lurt å komme igang, det blir jo flytting dette året...JUBEL!!!!


Jeg har også lyst til å klare å finne tid til å lese en bok.
Har en Henning Mankell bok som ligger og venter på meg ;)
Bedre tid til blogging, og å titte innom mine fine bloggvenner.
Ser ut til at jeg har nok å kose meg med!


En herlig uke ønskes alle!!

Klem Mirjam



2 kommentarer:

EKTE INTERIØR sa...

Åh så herlig med planer OG mulighet for å gjennomføre dem! Nyt fri og prøv å ikke bare jobbe. ;) Fin uke til deg!

Unknown sa...

Sikker på at du får gjort mye fint denne uka :)

Kos deg

Ha en fin dag

Klem fra Monica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...