Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

onsdag 17. juli 2013

Hvor flink er du...

...med blomster??
Jeg er kanskje egentlig sånn middels,
men føler meg litt under det innimellom ;)
Stemorsblomstene jeg hadde ute er historie nå.
Jeg tror de fikk litt for mye regn tidlig i sommer!
Det at vi var bortreist en uke gjorde det heller ikke bedre.


Med sommerblomster på salg hos Hageland,
ble det orden på uføret ;)
Blomster ute er et must på sommerstid!
Blir så glad av å se på de :)


Pelargoniaen, og den blomsten som henger på veggen,
har levd en god stund faktisk ;)
En god miks av gammelt, loppis, nytt og funnet!
Jeg er fornøyd i alle fall :)


Imorra tar vi turen til dyreparken!
Det blir koselig!!
 Kjekt med årskort, og bare en snau halvtimes kjøretur;)

Ha en fin dag :)

Klem klem

6 kommentarer:

liven sa...

Prøver nå så godt jeg kan :)
Koselig var det her hos deg hvertfall!!
Nå skal jkeg klippe ned stemoren som er blitt lang og skranglete...så får vi se om de tar seg igjen :)
Ønsker deg en fin tur!

Klem klem

Anonym sa...

Kjempekoselig:)blomster må ein ha på sommeren!
Så gøy med årskort,når det er så nærme så er det jo supert å gå der,er jo så dyrt med å kun gå ein gang,så herlig når ein slepp å tenke på pris og kan gå kva tid som helst:)

Nyt dagen!
Klem fra Lillian

Anne Britt sa...

Jeg elsker blomster, men er ikke så veldig flink med dem.
Stemorsblomstene ble vannet ihjel,en det var ikke min skyld...

Anonym sa...

Så kjempe koselig du har gjort det ute:) Herlige blomster og det gir sånn herlig sommerfølelse:)
Så gøy med dyreparken, dere måkose dere masse:)
Ha en herlig helg
Klem Merete

Linn sa...

Det sies at er man flink med blomster så har man grønne fingre, men det har ikke jeg for og si det sånn;-) jeg er virkelig elendig når det kommer til blomster:-) synes du er flink jeg mirjam, mye flinkere enn meg iallefall:-)
En fortsatt blomsterfin sommer til deg:-)

Sommerhuset i bakken sa...

Jeg er dessverre ikke så flink med blomster. Enten så overvanner jeg dem - eller så undervanner jeg dem ;-) Men...jeg prøver så godt jeg kan. Synes jo det er så utrolig fint med blomster - både ute og inne.

Flotte blomster du har fått tak i - og veldig morsomt og dekorativt å ha dem i forskjellige potter og spann ;-)

Riktig god tur til Dyreparken. Kos dere masse!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...