Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

mandag 15. juli 2013

DIY sofabord :)

Ting tar tid, er det flere som har merket det???
Dagene er ofte så travle at man ikke har mulighet 
for å rekke mer, enn akkurat de tingene man må.
Da er det godt når ferien kommer.
Nytt sofabord har stått på ønskelisten her en stund.
Det skulle ikke koste mye, og det måtte passe godt inn!


Kjenner meg utrolig heldig som har en flink handyman i hus :)
Tok ikke lange tiden før han hadde snekret sammen dette bordet!
Noen strøk med hvit gulvmaling, og vips!
Jeg er veldig fornøyd ;)


Jeg nyter fortsatt herlige feriedager!
3 uker har jeg hatt, 4 uker har jeg igjen :)
Kan såvisst ikke klage!
Sommerværet har vært nydelig i det siste.
Bading, grilling, lek og kos, bare å nyte ;)


Må bare vise disse fine vaskeklutene jeg fikk av svigermor.
På onsdag sa jeg at jeg ønsket meg nye, på lørdag fikk jeg denne boksen,
full av fargerike kluter!
Snill og flink svigermor :)


Nyt sommerdagene dere ;)

Klem Mirjam

8 kommentarer:

♥ Helen sa...

Kjempefint bord :) og så koselig gave fra svigermor.

Hjem & Glede sa...

Å hei søde!
Sååå flott bord,det må du si til flinke mannen!
Og de klutene......å jeg og vil ha....knis.
Så skjønt at du nyter dagene og har lenge ferie,håper solen skinner hos deg!

God klem

Anonym sa...

Bordet ble bare utrolig flott:)
Kjempe fint at du brukte gulvmaling, ble en egen glans på bordet:)
Passet perfekt inn og heldig du som har en handy mann:)
Vaskeklutene var jo bare herlige, sommerlige og koselige farger:)
Fortsatt herlig uke
Klem Merete

loftkroken sa...

Det bordet ble bare KNALL FIIINT :))
Tenker du er fornøyd :)
Det var snill svigermor også,kjempeflotte farger ♥
Kos deg og nyt fri dagene :)

Klem fra meg ♥
Bente

Ingridstua sa...

For en dobbel sommerglede! Skikkelig " handy" mann og svigermor du har! Bordet ble kjempefint! Klutene har friske, fine farger og strukturstrikk! Heldige du! Fortsatt go sommer og ferie! :)

Gårdsjenta sa...

så flott bord! deilig å ha en handymann :) veldig glad i min handymann jeg også :) og så flink svigermor! :)

Anonym sa...

Så aldeles nydelig bord og så heldige du er som fekk så fine strikkekluter og,supert:))
Nyt kvelden og ferien!

Klem fra Lillian

Linn sa...

ÅÅÅÅ, det ble fint:-) Jeg og har lyst på sånn:-) Kanskje jeg skal vise det til min handyman;-)? Ja det tro jeg♥ Men jeg vil ha nytt spisebord til spisestua jeg da;-) Må forstørre det da eventuelt;-)
Fine og fargerike kluter:-) heldige du:-)
Klem til deg:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...