Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

fredag 7. juni 2013

Sunny friday :)

Ukene løper så utrolig fort!
Nå når det går mot ferie så er jo det ganske deilig da ;)
7 dager igjen å jobbe, så er det 7 ukers ferie!
Jeg gleder meg til god tid, sene morgener 
og mye kos med mine beste :)


Fredag er absolutt ukas beste dag!
Her er det lek, latter og liv idag!
De to eldste gutta har med seg en kamerat hver hjem,
minsten prøver å henge med....
Ikke lett å bare være 3 år alltid.


Prøvde å lage litt god stemning i hagen.
Duk, lys og noen fine hundekjeks,- ble sommerstemning med en gang ;)
En kald cola mens man nyter fredagen, ikke dumt!


Ikveld skal vi kose oss med Nachos :)
Imorra blir det fotballturnering, tur på sykkelbanen,
og besøk hos venner.
Søndagen er foreløpig ledig ;)

Ha en fin helg!!!

Klem klem

2 kommentarer:

Unknown sa...

7 ukers ferie høres herlig ut- er du lærer du :)

Nachos er skikkelig godt og fredagsmat. Herlig pyntet på bordet ditt :) rødt er flott :)

God helg og kos deg masse

Klemmer fra Monica

Merethe sa...

God helg og kos deg masse :) flott sommerbord ute i hagen. Klemmer Merethe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...