Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

lørdag 29. juni 2013

HM Home, og ferielesning ;)

Hvordan er det ikke?
Når man sitter alene hjemme en kveld, 
og ikke vet hva man skal gjøre.
Jo, da kikker man rundt på en eller annen nettside...


Jeg kunne jo ikke la være å falle for disse herlige tingene fra HM Home.
Løper til spisebordet med nydelig flora motiv!
Helt perfekt til min landlige stil ;)
Kjøpte to koppehåndklær også,
men har ikke funnet noen plass til de enda.


A true love story never ends...
Måtte bare ha denne, den passer så godt for meg og min kjære :)


Idag har det vært en rolig hjemmelørdag.
Det er igrunnen ganske godt!
Har hatt koselig te og lekebesøk av to venninner med barn,
lykke for både liten og stor :)


Har kjøpt meg ny bok som sommerlesning!
Jeg er jo en sånn som alltid må gjøre noe,
tenkte en bok kunne være godt for å få meg til å slappe av litt.
Har hørt snakk om Fifty Shades, 
og nå er jeg igang med første bok ;)

God klem sendes til deg som titter innom :) 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselige ting du har kjøpt:)
Putene var kjempe fine:)
Sov godt
Klem Merete

♥ Erican Vaaleita Unelmia ♥ sa...

Jag brukar också fynda på H&M Home :).
Ingen dålig idé med en bok till semestern. Det borde även jag fundera på så kanske även jag kunde slappna av lite ;).
Ha en bra dag.
Kram Erica

Linn sa...

Enig med deg mirjam♥ Jeg og er "FÆL" til og rote meg på internett når jeg har litt døtid og slå ihjel;-) Blir fort så en shopper noe da;-) Men du hadde jo kjøpt noe som var fint da, og ikke minst sommerlig:-) Søtt med litt blomster nå på sommeren♥
Ønsker deg en fin kveld videre mirjam:-) Klem fra Linn

Silje Marie_OtheliesHjem sa...

Hei på deg;)
Har selv sett på den løperen med matchende pute men har enda klart å stå i mot...;)
Kos deg med boken, jeg holder på med siste nå;);)
Klem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...