Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

fredag 29. mars 2013

Langfredag

Dagene går og langfredag er allerede her.
Jeg håper den blir lang, og god ;)
Vi koser oss med fri!
Idag får vi venner på besøk,
det blir pølsegrilling og lek i snøen :)


Innimellom besøk og aktiviteter har det blitt
tid til litt påskeegg-pynting :)
Jeg nyter å sitte med tekoppen,
og holde på med småting!


Så langt har påska også bydd på både skiturer og løpetur,
tror sykkeltur blir det neste :)
Ellers er det bare godt å ha god tid,
være sammen, og gjøre hyggelige ting!!!


Carpe Diem!!!

Klem

4 kommentarer:

Monica sa...

Ja- vi håper den blir lang og fin :)

God påske klem til deg fra Monica

Notre-de-maison/ Gry sa...

Herlig med påske! Her har det blitt skitur og kalkunmiddag, og må er det sykkeltur på gang. Koselig! God påske til deg og dine :)! Klem

Ingrid Louise sa...

Deilig med fridager sammen med sine...her jobbes det både inne og ute...
Fineste eggene du lager!!
Fortsatt fine påskedager til deg,klm ingrid l

Hjem & Glede sa...

Å så koselig min skjønne bloggvenninne !
Herlige dager ja!
God påskeaften.

Klemmmm
Camilla.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...