Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

søndag 31. mars 2013

Engler...

Engler...bare ordet er nydelig synes jeg!
Hos meg er engler en klar favoritt i interiøret.
De er vakre å se på, og litt magiske liksom.


De betyr noe for meg,
men det kan være vanskelig å sette ord på det.
De får meg ofte til å tenke på de jeg savner,
som jeg aldri får se igjen.......


Kanskje det er en av grunnene til at de er
så gode å ha rundt seg??
Engler står for så mye!


Englevakt...kan englene faktisk passe på oss?
Det kan i alle fall være godt å tenke
at man har en engel ved sin side.
Noe som kan trygge deg, 
passe på deg, og hjelpe deg!


Hva engler faktisk gjør, og hvor de faktisk er,
det er ikke lett å vite.
Her hos meg finnes de i alle fall rundt forbi i interiøret,
flere av de har fått sin faste plass...og jeg får liksom
ikke til å flytte på de ;)
Kan nok tenkes at flere finner veien hit etterhvert.


Jeg er også så heldig at jeg har noen
helt spesielle Engler i mitt liv...

"Gode venner er som engler,
de løfter oss opp igjen
når våre vinger har glemt
hvordan det er å fly!"


"Bestevenner er som Engler.
De har en hånd som hjelper,
de lytter og forstår.
De flykter aldri, men blir når andre går.
Husk du er i mitt hjerte,
hvor du enn går."


Liker du Engler i interiøret?
Har du noen Engler i livet ditt?
Hva er ditt forhold til Engler?






7 kommentarer:

Anonym sa...

Så nydelig innlegg og engler er vakre og passer fint inn:)
Hadde ein opplevelse når eg var liten men om eg drømte eller ikkje det veit eg ikkje heilt,men det var virkelig for meg for plutselig stod det ein engel i rommet,var nesten som et syn eg veit ikkje heilt,litt vanskelig å forklare men eg trur på engler og trur me kan ha englevakt:)
Og at mennesker kan være gode som engler det er fantastisk og!

Ei forsatt god påske til deg:)
Klem fra Lillian

liven sa...

Så fint!!
Ha en fin dag i påskesolen :)

Linn sa...

Hei flotte mirjam:-)
Ja jeg har mange engler i interiøret:-) det hele startet med to nydelige engler som jeg fikk etter oldemor når hun gikk bort, etter det har jeg liksom bare måttet ha engler.:-)de er betydningsfulle for meg og, jeg kjøper ikke engler bare for at de er fine, jeg må virkelig LIKE dem for og kjøpe de;-)
Engler gir meg trygghet, rart? Mulig det, men sånn er det no en gang da;-)
Så jeg forstår deg godt jeg mirjam:-)
Ønsker deg en flott søndag videre:-)
Klem fra Linn:-)

Anonym sa...

Nydelig innlegg om engler. :) Jeg har engler både i interiøret og i levende form,min kjære er en stor en og min fam. selvsagt. <3
God påskehelg til deg min engel hihi.
God klem.

Anonym sa...

Så utrolig nydelig innlegg:)
Jeg elsker selv engler og de betyr noe for meg:) har liksom en styrke i seg:)
Og butikken min heter jo også tre engler etter mine barn:)
Ønsker deg en herlig kveld vennen:)
Klem Merete

Unknown sa...

Så nydelige bilder og innlegg :)

Gode klemmer fra Monica

Ingridstua sa...

Vakkert dikt, vakre ord! Det er som englemusikk i mine ører! :) Nydelig innlegg!
Ønsker deg en fin "etter-påske"-uke!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...