Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

søndag 22. januar 2017

Ny start :)

Nytt år, nye muligheter!
Kanskje er det noe litt klisjeaktig over dette "ordtaket",
men det er også mye sant.
En god mulighet for å kvitte seg med dårlige vaner,
og kanskje er det også noe man kan bli bedre på ;)


Bare det at dagene blir lysere, gjør i alle fall meg utrolig godt!
Jeg får lyst til å forandre litt i interiøret.
Inn med litt farger igjen, gjerne pasteller, noen friske tulipaner,
bytte ut pynteputene, sy noe nytt kanskje eller hva med å male litt?? ;)


Denne helgen prøver jeg å lade batteriene maksimalt.
Ukene er så hektiske, at innimellom føles det som jeg knapt får puste...
Helgen nytes derfor hjemme, i rolig tempo.
Jeg har vasket trekket på sofaen oppe i loftstua,
det var virkelig deilig å få gjort det.
Ser at jeg må få hengt opp noe mer på veggen bak sofaen,
trenger bare å finne ut hva først.......


Herlig å få inn litt glade farger her hjemme.
"Lykke" puten har jeg sydd selv,
og bordet har min kjære laget for noen år siden.
Kjekt når vi kan utfylle hverandre :)


Nyt søndagen videre :)
Prøver å komme tilbake snart.

Klem Mirjam

3 kommentarer:

Marie D. sa...

Tittet innom bloggen din tilfeldig, og ble sååå begeistret! Vi skal bygge straks i litt samme stil.. lurer derfor på: hvilke vinduer har dere valgt? Og hvilken veggfarge har dere i gang (til gulvflisene fra historiske)? Og veggfargen kjøkken? Nydelig blogg, her skal jeg drømme meg litt bort altså.. 😊

mirjamsdrøm sa...

Hei Marie :)
Så koselig at du likte bloggen min :)
Ang vinduer må jeg høre med min mann på leverandør, men vi har 4 rams vinduer i hele huset. Dvs 2 små vinduer øverst, og to større vinduer nederst på alle vinduene. Litt å vaske på, men men...
I gangen har vi fargen frihet på veggene, en kjempefin farge til de flisene. Kan tipse om at ytterdør i Gustaviansk blå også passer veldig godt til!
Fargen på kjøkkenveggene heter Tåkedis, veldig fornøyd med den også :)
Jeg har samme navn på Instagram som på bloggen om du vil titte innom meg der ;) Har du en blogg??
Ha en fin uke videre!

Klem Mirjam

Unknown sa...

Tåkedis, veldig fornøyd med den også :)


หนังตลก

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...