Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

mandag 26. september 2016

Mandagsprat og stueglimt.

Sitter her med mini som fortsatt er syk,
gir visst ikke slipp dette her.
Feber og hosting, over en uke nå.
Da er det godt en har barnetv,
hjelpsomme besteforeldre og en rolig uke i vente!
 
 
Er så glad i stua vår altså, alt det deilige dagslyset som strømmer inn,
god plass til hverdags og fest, og sammensetningen av gammelt og nytt.
Sofaen, sofabordet, lenestolene og to av lampene er nye,
ellers er det meste gjenbruk.
Synes det er noe ekstra fint med ting som ikke er nytt.
Bilde på veggen av "Mannen med katten" er jeg utrolig glad i.
Det har hengt hos min mormor og morfar
så lenge jeg kan huske, før det kom hit.
Ekstra hyggelig er det med gamle ting som knytter minner til seg.
 
 
Klokken på veggen er også arvet.
Den lager sånn herlig tikkelyd, og slår hver halve time.
Akkurat som å være hjemme hos besteforeldre når man hører lyden av den ;)
Jeg har en plan om å lage ny topp på bordet ved sofaen,
og ramme rundt bildet av ungene i samme stil.
En vakker dag når min kjære har tid til å hjelpe, får vi kanskje gjort det....
 
Håper du får en fin ny uke :)
 
Klem Mirjam


5 kommentarer:

EKTE INTERIØR sa...

Dere har det så utrolig fint og koselig Mirjam! Høres veldig lekkert ut det du sier om bordplate og ramme også. Så fint med blandingen av gammelt og nytt, det liker jeg best også. Spennende med de grønne stolene!

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Så koselig du har det! Nydelig med alt det lyse og de grønne stolene som spriter skikkelig opp. Kjempekos!
ha en fin ettermiddag og god bedring til sønnen.
Klem fra meg

Brunt sukker sa...

Hei på deg :)
huset deres er et syyyyyyyn
og inne hjemmekoseligt
og blanding slik vi liker det:)
håper dere alle er i for nå !
klemmer i fleng fra Eli:)

Janne sa...

Helt vidunderlig flott stue!
God bedring til sønnen!
Klem fra Janne

Unknown sa...

Du har det skikkelig koselig :) Syntes det er fint med de grønne stolene også.

God bedring til minsten.

Ha et så fint

Klemmer fra Monica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...