Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

søndag 3. april 2016

Bursdagbord.

I mars og april har vi to bursdagsgutter i hus.
Minsten ble 6 i slutten av mars, og mellomsten
fyller 9 i begynnelsen av april.
Det er alltid koselig med bursdagsselskap.
Hyggelig å holde på med forberedelser,
og litt godt når alt er overstått ;)


Jeg synes alltid det er gøy når bordene skal dekkes.
og jeg kombinerer gjerne gammelt og nytt.
Jeg liker det enkelt, men koselig.
Stråmønster servise er jeg veldig glad i,
det er både koselig og klassisk på en gang.
godt utvalg i dette nydelige serviset.


Til barneselskap liker jeg at bordet er litt mer lekent.
Minsten valgte selv servietter og sugerør når vi var på Upstairs sist,
så hadde jeg noen pompons og noen vattkuler liggende.
Gøy med litt farger :)

Ønsker deg en fin ny uke!
Klem Mirjam




1 kommentar:

ingridsboble sa...

Gratulerer med bursdagsbarn :)
Og så flott repotasje i boligavisa fra det fine huset deres! Det var gøy å se :)
Klem fra Ingrid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...