Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

mandag 12. oktober 2015

Mandag igjen..

Ny uke nye muligheter!
Her fikk vi ikke helt den beste starten,
men det kommer seg nok snart ;)
Både meg og minsten er ute av form idag,
sånn er det med høstvær og basilusker.


Mamma kom med en løper til meg her om dagen,
hun syr veldig mye lappeteknikk,
Hun har forresten bursdag idag, 60 år!!


Lurte på om jeg skulle melde oss på
Interiørprisen hos www.bergeneholm.no
Hvis man bygger / har bygget i tre kan man melde seg på,
og ha mulighet til å vinne 50000kr.
Det er flere ulike kategorier,
det hadde jo vært gøy å prøve ;)


Ønsker deg en fin ny uke!!

Klem Mirjam


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...