Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

onsdag 20. mai 2015

Godt med en fridag :)

Å ha fri en dag i uka er virkelig gull verdt!
Idag startet dagen med trening som den pleier.
Lillegutt var også med idag,
han vil gjerne ha fri med mamma når det passer ;)


Etter trening gikk vi til byen, var innom biblioteket,
og så tok vi bussen hjem.
Han synes det er så gøy å ta bussen,
og vil sitte helt bakerst så klart :)


Lampene fra Ikea er kommet opp på kjøkkenet.
Vi gikk for Hektar lamper.
Synes det ble fint med det litt industrielle preget 
mot det ellers landlige kjøkkenet.


Idag har jeg testet å lage knekkebrød i varmluftsovn for første gang.
De ble bare så utrolig gode! Oppskriften er fra Trines Matblogg.
Ser ut som jeg får ha de for meg selv også,
var nok litt mye frø etter ungene sin smak ;)


Ønsker deg som titter innom en fortsatt fin uke :)

Klem Mirjam

1 kommentar:

Unknown sa...

Hei på deg :)

De knekkebrødene er så gode- men kanskje mest for oss voksne!

Spennende å kjøre buss ja- det er jo liksom blitt uvanlig det nesten. Koselig å komme innom deg :)

Ha en fin uke

Klemmer Monica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...