Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

mandag 2. februar 2015

Ett skritt nærmere ;)

Et kapittel er avsluttet, og det neste nærmer seg med stormskritt.
Igår leverte vi nøkkelen til det huset vi har leid de siste årene.
Det var en utrolig god følelse å kunne gjøre det!
Nå kan all energi konsentreres om eget hjem
og mine kjæreste :)


Nå bor vi i huset ved siden av der vi bygger.
Våre snille nye naboer har lånt bort huset sitt til oss,
mens de er på ferie på Gran Canaria.
Loftet i det nye huset er nesten ferdig, bortsett fra badet.
Nede jobbes det på spreng i flere rom ;)
Gleder meg til å vise flere bilder snart!


Fin ny uke til deg som titter innom!!

Klem Mirjam



3 kommentarer:

Frøken Vergum sa...

Så gøy at det nærmer seg:)
Lykke til vidre og fin tirsdag til deg:)
Klem

Bente sa...

Så spennende. Lykke til med innspurten
Klem

Hos Jorunn sa...

Så utrolig spennende tid for dere, ventetiden er endelig snart slutt! Gleder meg til å se bilder:)

Lykke til og ha en god helg!
Klem fra Jorunn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...