Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

mandag 23. juni 2014

Smeg, I`m in love!

Kjærlighet ved første blikk ;)
Se på dette da!


Tror jeg dumper Kitchen Aid fra ønskelista og lager en ny med navnet Smeg! :)
Så fint design og nydelig farge, skikkelig sukkertøy for øyet.
Har ikke klart å finne ut hvor mange farger de kommer i,
men har i alle fall sett brødrister i lys blå.
Så er jo bare spørsmålet, hva koster disse??
Jeg finner ikke ut av det, så tips mottas med takk ;)


Er litt i tenkeboksen når det gjelder kjøleskap.
Vurderer veldig om jeg skal gå for denne fine lyseblå fargen.
Kunne jo passe fint sammen med stråmønster serviset mitt ;)
Jammen ikke lett å velge altså!
Har mest lyst på dette med to dører i alle fall,
det er 169 cm høyt, har 229 l kjøledel og 64 l frysedel.
Synes det virker akkurat passelig på kjøkkenet.


Hvilke kriterier stiller dere til kjøleskap??
Vi kommer til å ha både frys og ekstra kjøleskap i boden,
så da trenger vi ikke et kjempestort kjøleskap på kjøkkenet.
Vi har igrunnen bestemt at det er Smeg vi vil ha,
så tror ikke vi endrer mening der.


Kort oppsummert, gå for et farget eller nøytralt kjøleskap??
Antakelig blir det lys innredning på kjøkkenet,
landlig stemning, med åpne hyller og gamle kakebokser ;)
Ååå himmel som jeg gleder meg til til vi kommer på innredningsbiten!

Ha en fin St.Hans feiring!!

Klem Mirjam

2 kommentarer:

Unknown sa...

oh, som jeg elsker den stilen =)

ingridsboble sa...

Utrolig lekkert! Både kjøleskapet og alt det andre :) Vi har vanlig innebygget med frys og kjøl delt i to. Ser at det blir litt fort fullt, så vi har tenkt å utvide med et til av det samme, for vi har faktisk plass :) Men utseendemessig skulle jeg gjerne hatt et smeg-skap!

Kos deg med planleggingen :)
Klem fra Ingrid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...