Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

tirsdag 27. mai 2014

Livstegn.

Ja, jeg er her enda.
Jeg har overhodet ikke tenkt å gi meg,
men jeg håper dere har forståelse for litt sporadisk blogging for tiden.
Jeg har så mye å gjøre, og så alt for få timer i døgnet...


Idag tar jeg langhelg, det blir litt trening og mye maling :)
Tankene surrer konstant angående interiør i nyhuset.
Noe er bestemt, noe føles det som vi bare ikke finner ut av.
Kjøkkenet for eksempel, hvor landlig skal det være??
Skal vi bygge selv, skal vi kjøpe??


Innimellom all jobbing, husarbeid, planlegging og mammaliv
prøver jeg også å rydde og kaste litt her hjemme.
Mye en har, og en del en ikke trenger.
Samtidig kommer det jo innimellom noen loppisskatter hjem,
for det må jo også samles litt til nyhuset ;)


Nok å styre med ;)

Ønsker deg en fin uke videre!!
Klem Mirjam








2 kommentarer:

Unknown sa...

Tenk langsiktig og stol på magefølelsen :)

Ønsker deg en god helg og kos deg

Klemmer fra Monica

MissMette sa...

Hei Mirjam :)
Så koselig at du skal fortsette med bloggen :) Jeg har også kommet tilbake etter en lang pause, etter mye forskjellig som har hendt de siste månedene... Kjenner meg litt igjen om det du skriver, jeg har holdt på å rydde og kaste her hjemme. Andre planer som er litt opp og frem tenkes det mye på - vi diskuterer og planlegger og dagen bare går :) - men det er i alle fall kjekt å være tilbake :) Håper du har det bare fin og at du også nyter sommer og sol ღ Klem fra Mette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...