Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

mandag 17. februar 2014

Vårfølelse!!!

Sol, plussgrader, vått ute, sand i gangen og omgangssyken ;)
Alle sikre tegn på at våren nærmer seg!


Nydelig utsikt fra vinduene, så deilig at sola er her!!


Perleblomsterer er også et sikkert vårtegn ;)
Idag er jeg hjemme med mellomstegutt som kaster opp.
Kjipt med omgangsyken, men heldigvis er formen ellers ok.
Forrige uke var det minstemann, igår var det min bonusdatter,
idag Noah....når blir det min tur??? Håper ikke i det hele tatt!!


Ha en fin uke :)

Klem Mirjam

3 kommentarer:

Anonym sa...

Huff stakkars dere,omgangssyke er bare Pyton og håper du ikkje får det..me hadde alle i jula og gurimalla kor fælt det er...
Blir så godt når våren nærmere seg,lenge lyst herlig!!!

Ny fin veke til deg!
Klem fra Lillian

Unknown sa...

Åh...så slitsom den omgangssyken er. Er ikke lett å ikke bli smittet når det er tett på- men du kan jo ha flaks :) Håper du har det :)

God kveld klem fra Monica

P.S Takk for koselige ord inne hos meg :)

Sommerhuset i bakken sa...

Herlige, vårlige bilder ;-) Her er det fortsatt en del snø, så det tar nok en stund før våren kommer, men i dag skinner iallefall sola ;-) Nydelig!

Håper familien føler seg bedre. Riktig god bedring!

Ha en super lørdag og en finfin helg! Kos deg masse!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...