Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

onsdag 11. desember 2013

Adventstaker.

Må bare trekke på smilebåndet når jeg tenker 
på stil og stilendring hos meg!
Husker den gang jeg hadde en sort smijernstake
med 4 lilla lys til advent, ikke noe å tenke på engang,
det var jo sånn det var ;)
glad jeg er for forandringen du!!


Dette er mye mer meg!
Er blitt helt betatt av det naturlige, gammeldagse og skjøre.
Det kunne ikke passet bedre å bygge hus med bjelker i taket,
og landlig beliggende enn det gjør nå ;)


Som du ser av bildene er det huset vi bor i veldig gammelt og skjørt!
Enkle vinduer som vind og kulde går rett igjennom,
er nok ikke like glad i det.
Blir godt å få et hus bygget i dagens standard med gammel stil.
Neste jul blir nok litt ekstra god :)


Idag har jeg fri og selvsagt er det mye jeg skal gjøre,
men jeg skal også rekke å kose meg!
Te, tente lys, bake litt, gå tur, og rydde litt utenfor ;)
Snøen vi fikk er nesten borte og gradestokken er godt på pluss siden.
Julemusikk og masse kos setter julestemning likevel.


Ønsker deg også en fin dag!!

Klem Mirjam

7 kommentarer:

Ingridstua sa...

Så koselig du har det! Ha en fin dag!

Monica sa...

Hi hi - ja jeg har også hatt sort smijernstake med lilla lys :) vi forandrer oss og for noen blant annet meg så tok det sin tid å få personligheten ut i stilen og interiøret.
Er jo så koselig med slik du har adventsstakene nå :)

Ønsker deg en fin adventstid

Nyt kvelden klem Monica

HOS JORUNN sa...

Det var fine adventslys du har laget, likte veldig godt den i kakeformen. Tenk neste jul feirer dere i det nye huset...det blir gøy!

Ha en fortsatt fin adventstid, Mirjam.
Klem fra Jorunn

Fru Fransen (Marianne Dragon Waagan) sa...

Så flotte bilder og så koselig det er hjemme hos deg:) Det er en egen sjarm med det gamle, men det lever ikke opp til dagens standard. Så gøy å bygge et nytt hus i gammel stil, gleder meg masse til å se:)
Kjempefin adventstake:)

Ha en flott dag:)
Klem Marianne

Fru Fransen (Marianne Dragon Waagan) sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lithe sa...

Så koselige bilder, skikkelig julestemning :)

Tre Engler sa...

Utrolig nydelig adventsstaker du har laget:)
Jeg også elsker det gamle, så dette var helt meg:)
Ønsker deg fortsatt herlig helg vennen:)
P.S. åssen går det med huset???
Klem Merete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...