Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

onsdag 13. november 2013

Liker du å lage ting selv?

Jeg må bare si at gjenbrukstrenden passer meg midt i blinken!
Jeg synes det er så gøy å gi ting nytt liv ;)
Sprayboks, maling, stoff, papir...
det er mye som kan brukes til fornyelse.


Igår fikk noen fyrstikkesker og et par blanke kuler
en nostalgisk make over ;)
Synes kulene ble veldig koselige,
bra jeg enda har 4 ubrukte.
Jeg har flere ideer til jule-diy!
Gleder meg.


Idag kommer takstolene på plass på huset!
Jeg og minsten har vært borte med
pizza til arbeidsfolket.
Håper å komme med noen bilder til fredag.

Ha en fin kveld :=)

Klem Mirjam

12 kommentarer:

Janne sa...

Wow!!! Sååå flotte fyrstikkesker og kuler!
Kjempeide!:)
Ha en fin kveld!
Klem fra Janne

Anonym sa...

Utrolig nydelige kuler du har laget:)
Kjempe fint det ble og er så ening med deg, gjenbruk er tingen:)
Så gøy at takstolpene er nå på plass:) blir spennende å se:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Hos Jorunn sa...

Så flotte ting du har laget, Mirjam!! De var veldig fine de du lagde til julemarkedet også. Heldige deg som fikk tak i så fine gamle og sjarmerende bokser. Det skal blir spennende å se bilder fra huset:)


Ha en fin kveld, klem fra Jorunn

Den kreative kroken sa...

Så fine de kulene og fyrstikkeskene ble :-)

Ha en flott kveld.

Klem fra Sølvi

Hos Jorunn sa...

jeg glemte å si at engelen er en keramikkfigur og den kjøpte jeg på Kremmerhuset...tror det var til jul ifjor.

Unknown sa...

Gjenbruk er helt topp :)

Gleder meg ti å se bilder av fremdriften !

God kveld klem Monica

TreTette sa...

Knallfint! Du er jammen flink :)

Livets små øyeblikk sa...

Så fint:) Har noen glasskuler jeg kjøpte på Panduro for noen år siden, dette hadde vært noe å prøve. Jeg synes det er kjekt å skape selv, og med all inspirasjonen som finnes på bloggene rundt omkring så mangler det i alle fall ikke på idèer - takk for inspirasjon hos deg også:)

Ha fortsatt fine novemberdager,
klem:)

Livets små øyeblikk sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
loftkroken sa...

Så koselig du har hatt det med hobbyverksted :) Skikkelig flotte DIY kuler og fyrstikk esker ♥
Kjekt med slike innlegg ♥
Kjekt med huset som tar form også :)

Goood klem

Anonym sa...

Hei Mirjam.
Spennende med husbygging da,gleder meg til å se. :) Helt enig,gjenbruk er topp og så fine ting du har laget. :)
Ha en fin dag.
Klem Mette.

Siddis back home sa...

Så flott, takk for gode ideér! God helg til deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...