Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

søndag 11. august 2013

DIY lampe, og litt til.

Søndag og siste dagen av ferien,
den skal nytes :)
Igår hadde vi sommerfest her,
det er blitt en tradisjon.
En herlig kveld med gode venner!
Heldigvis er formen fin idag ;)


Tror nesten jeg har blitt hekta på Diy prosjekter denne sommeren ;)
Gøy å fylle litt av tiden med å lage ting selv!
Siste prosjekt er lampe.


Du trenger heklebrikker, en stor ballong og tapetlim.
Lim brikkene på ballongen, bruk godt med lim, 
og husk å overlappe.
La tørke et par dager.


Resultatet blir en helt unik lampe,
som lager kjempekoselig stemning i rommet!


Har lenge vært på jakt etter en liten kommode jeg kunne skape om til lillemann.
Nevnte det for svigermor, som selvsagt hadde noe stående ;)
Min kjære pusset den ned for meg, så var det bare å begynne å male.

Siden minsten her ikke har eget rom, har han noen leker i stua.
Med ny kjøkkenbenk ble det en koselig lekekrok.

Så et tips på Instagram om å fornye knotter med stoff.
Hadde et stoff liggende som jeg synes passet bra.
Sydde to koppehåndklær til også ;)
 Det har vært mye lek her allerede, herlig å se og høre når de små koser seg!


Da vil jeg bare ønske deg en flott søndag!!

Klem Mirjam


9 kommentarer:

Linn sa...

Så utrolig stilig:-) skal si du er i ditt kreative ess om dagen:-):-) lampa ble rå stilig, og komoden også:-) flinke du mirjam:-)
En fortsatt fin søndag til deg:-)
Klem fra Linn

ingridsboble sa...

For noen flotte ting du lager!
Kjenner inspirasjon til å prøve ål age noe kommer flyvende!

I dag har jeg vært på blåbærtur på Øynaheia - masse bær! Og da er det jo moro :) Ferdig renset nå; litt til pannekaker snart, og litt til frysa til i vinter

Nyt kvelden!
Klem fra Ingrid

Blåbærtua sa...

Så flotte ting du får til,du er flink❤
Nyt søndagen!
Klem fra Lillian

Hos Jorunn sa...

Den lampen ble lekker, altså! Kommoden ble også fin. Det er så morsomt å bruke fantasien og lage noe selv!

Ha en fin kveld, klem fra Jorunn

Tre Engler sa...

Så utrolig herlig den lampen ble:) kjempe flink du er og den lille kommoden ble jo bare herlig:)
Kan tenke meg det er en liten gutt som koser seg nå:)
Ha en herlig uke
Klem Merete

Ingridstua sa...

Wow! For en stilig og flott lampe! God ide! Din sønn fikk en utrolig fin kjøkkenbenk! Så kreativ og flink du er! :)

Monica sa...

Så flott det nattbordet ble- det ble jo det fineste kjøkkenet :) skal vise svigerdatteren min dette- hun tenker på lage et lekekjøkken til datteren. Takk så masse for super inspirasjon :)

Ønsker deg en flott uke

Klemmer fra Monica

Sommerhuset i bakken sa...

Åh, så flink du er! Den lampa ble jo bare kjempekoselig og nattbordet ble kjempesøtt. Fiiiiint!

Ønsker deg en herlig kveld!

Romantikk-takk. sa...

Ååå såå nydelig lampe og nattbord,flink du er vennen. :)
Ha en flott dag.
Masse klemmer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...