Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

tirsdag 16. april 2013

Middag for to.

En av de rolige ukene er kommet til huset vårt,
det er bare minsten som er hjemme.
Blandede følelser kan jeg bare fortelle til
dere som ikke er vant til sånt.
Likevel, man må bare lære seg å finne det positive i det.
Masse tid til minstegutt for eksempel ;)
Idag er vi to alene hjemme,
så da ble det enkel middag,-Komper!


Følelsen av av tiden ikke strekker til er stor om dagen!
Hvorfor har ikke døgnet flere timer???
Har noen prosjekter på gang her hjemme,
malekosten skal snart frem igjen.
I tillegg jobbes det med husplanlegging.
Så er det jo alt det vanlige med barn, jobb, hjem
trening, venner og familie ;)

Når det gjelder huset så er det også noe annet som skjer der borte,
noe som er både spennende og litt trist.
Huset til farmor og farfar er lagt ut for salg,
det er visning idag.
De som flytter inn der, blir våre nærmeste naboer.
Det er blandede følelser rundt salget synes jeg,
men det er vel ikke så rart,
mange minner som knytter seg til det huset!
Føler meg heldig som skal få bygge nytt hus
på tomta i hagen der :)


Nå skal jeg kose meg med min minste gogutt ♥♥

Ønsker alle som titter innom en herlig kveld!

Klem Mirjam

5 kommentarer:

Linn sa...

Jo mirjam, jeg kjenner den følelsen;-) er til sammen 5 på det meste, og noen ganger er vi bare to hjemme, og det er godt samtidig som at det er rart:-) en får bare gjøre det beste ut av det, litt vanskelig og planlegge middag, men ellers går det bra;-)
Døgnet mangler ca 24 timer, iallefall mener jeg det;-)
Spennende og se hvem de nye naboene blir da;)
Stor klem til dere to som er hjemme:-)

Anonym sa...

Det er nok litt rart å ha det sånt,kan bare tenke meg det men ikke heilt ut forstå når ein ikkje er i ein slik situasjon sjølv men skjønner det du meiner!
Det råflotte huset då,hadde eg hatt råd så ville eg bygd et lignende,spennende tider dere har framover!

God klem fra Lillian

Anonym sa...

Høres ut som du har dagene fullt opp:)
Kommer til å bli kjempe gøy med husbygging og alt som skjer rundt det:)
Forstår følelsen av det rundt salget av huset til dine besteforeldre, sånne ting er ikke lett men du får ta vare på alle de herlige minnene:)
Ønsker deg fortsatt herlig uke
Klem Merete

Hverdagsliv det gode liv sa...

Så flotte bilder og for en spennende, men krevende tid dere går i møte :o)Du får kose deg meg lillegutt :o) Selv har jeg 4 barn og er så heldig å ha alle hjemme, selv om eldstemann har flyttet for å studere :o) Legger meg til som følger av den fine bloggen din :o) Ha en god kveld! Klem fra Nina

Ingrid Louise sa...

Nyt dagene med minstegutten...
Vi har det nesten litt sånn her også,de to eldste "ser" vi nesten ikke lenger,det er vemodig,trist godt og helt naturlig...men savner å ha hele gjengen rundt bordet da...
Her strekker ikke dagene helt til for tiden heller så det blir prioriteringer...
Spennende med husbygging!!
Mormor sitt hus ble solgt i fjor,og jeg synes det var kjempetrist...men det går seg til!!
Fine dager til deg,klm ingrid l

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...