Velkommen


Velkommen til bloggen min!
Her kan du lese om husbygging, Diy-prosjekter, min stil, og litt familieliv.
Håper du snart kommer innom igjen :)

søndag 10. februar 2013

En gammel vekt...

..ble med hjem fra farfarhuset igår.
Jeg synes den er så sjarmerende!


Nå står den på kjøkkenet, med noen lys jeg pyntet igår ;)


Idag er det morsdag, og jeg fikk sove lenge, og stod opp til god frokost :)
Ellers brukes dagen til maling, innekos, og litt huslige sysler.
Senere skal jeg lage marmorkake,
så kommer mamma og pappa på besøk ;)

Ønsker alle mammaer en flott morsdag!!!

Klem klem

9 kommentarer:

Unknown sa...

Det var en flott vekt :) høres ut som dagen kommer til å bli koselig. Her er vi ferdiog med soverommet og har barnebarnet vårt på overnatting. Hun er ett år :) snart bb lir det fullt hus her med middag og Pavlova og boller :)

God ettermiddag og kveld klem fra Monica

Mitt vita hus & hem sa...

Hei
Fin artig vekt. Slike lys bruker jeg også lage, blir så koseligt.
ha en fin dag, klem aina

Linn sa...

Nydelig mirjam:-) den vekta var virkelig sjarmerende:-)
Ønsker også deg en fin morsdag:-)
Stor klem fra Linn:-)

bevaremegvel sa...

Jeg liker så godt disse gamle vektene, jeg har en selv med dagens visdomsord på, og et lite lys da :)
Høres ut som dagen din har vært fin, ha en fortsatt fin søndag.
Klem

Anonym sa...

Kjempe koselig vekt og herlig platina på:)
Har selv samme og jeg bare elsker den:)
Sov godt
Klem Merete

Lisbeth sa...

Så mye fint du finner i farfarhuset :)

liven sa...

Kjempekoselig gammel vekt !
Så fin å ha til pynt :)

Mine diller♥ sa...

Hei!

Så heldig du er som har fått ei slik flott og koselig vekt i hus.
Utrulig fin å ha stående som pynt :)

En fin tirsdag til deg.
Klem Jorill

camilla sa...

så herlig vekt!!:)Hørtes ut som du hadde en koselig dag!:)
Ønsker deg en flott uke!:)Mange gode klemmer:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...